/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
JW FLV MEDIA PLAYER
Fra : nipe
Vist : 375 gange
200 point
Dato : 06-12-08 15:05

Jeg har installeret JW playeren på min hjemmeside, samt lagt den flash video der skal vises i samme bibliotk som flash playeren på hjemmesiden. Jeg bruger MS frontpage til redigering af hjemmesiden og filezilla til upload. Jeg har testet den via explorer knappen i fronpage, og der virker det. Men hvis jeg derefter går på hjemmesiden http://www.westernhorse.dk/galleri/galleri.htm virker det ikke.
Er der nogen der har erfaring med JW flv medie player, eller kan anbefale en anden helst gratis som denne.
Glædelig jul
Niels

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-12-08 15:27

For mig ser det ud som stien til din flv er forkert, idet den henviser til et sted på din harddisk D
Kode
s1.addParam('flashvars','file=file:///D:/data/nip websted/galleri/videoer/DLWR klubm.flv');

Ret den manuelt så er du sikker på at det virker.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 06-12-08 15:55

Jeg glemte at skrive før, at det er klart det virker når du afprøver det lokalt netop fordi stien til flv'en går til din egen computer.

Et andet råd jeg vil give dig er, - lad være med et bruge mellemrum i navne på mapper og filer f.eks. DLWR klubm.flv bør være eksempelvis DLWR_klubm.flv eller bare DLWRklubm.flv

Kommentar
Fra : nipe

Dato : 06-12-08 16:00

Tak for hjælpen bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : nipe

Dato : 06-12-08 16:01

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-12-08 16:03

Selv tak jeg kan se du har rettet det og det virker