/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
o.v.n.
Fra : refi
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 06-12-08 14:04

Du får lige dine 100 igen....

Lås din proceslinie op - træk i de små prikker/streg (lige efter det sidste icon du KAN se....

Træk den så langt at ALLE vises - derefter låser du igen....

Ja - selvfølgelig virker det nu, men da proceslinien er låst vises de ikke alle...

Det gør de hvis du VENTER med at låse til ALLE kan ses.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 14:48

Citat
Træk den så langt at ALLE vises - derefter låser du igen....
yes det er jeg med på, men i morgen når computeren startes, så er der muligvis ingen Hurtigstart overhovedet det er kun hvis det passer Windows XP at den vises, så skal jeg ind og klikke på Hurtig start under Værktøjslinjer, men når jeg genstarter eller slukker og starter, så vises den muligvis eller muligvis ikke, det er det som irritere mig, når jeg har klikket EN gang så skal den være der HVER gang jeg starter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 14:50

jeg har allerede spørge point til et nyt spørgsmål, nogen må have købt mit spørgsmål + dem jeg får hver dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-08 14:57

Arghhh

Det kan ikke være rigtigt...

Så må du jo have systemfejl.....

Den længde du trækker den ud i INDEN den låses - SKAL win kunne huske automatisk....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-08 16:18

Min XP er ikke låst.
Jeg har 2 små >> som udvider min hurtigstart.
Og den starter op sammen med XP

Når hurtigstart ikke vises..............er der så [V] vis hurtigstart eller er det V forsvundet

Jeg mener at Vista virker på samme måde.

Ps. I ubuntu er det ikke noget problem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 16:21

V er forsvundet på mystisk vis, når Hurtig start ikke vise

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-08 16:32

Har du et eller andet "tool" installeret der konsekvent stiller den tilbage ved genstart

Det lyder fuldstændigt åndsvagt at Win ikke selv husker....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 16:38

Citat
Har du et eller andet "tool" installeret der konsekvent stiller den tilbage ved genstart
ikke det jeg ved af hvad for eksempel kunne lave det nummer ?
(jeg Kandu pauser i et par timer nu )

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-08 16:40

Problemet er nyt, cirka en uge siden jeg bemærkede det første gang, der er ikke installeret noget som helst i flere måneder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-08 16:48

Spybot kan måske godt sætte den til ikke at starte hurtigstart sammen med win opstart.

spybot:
Værktøj > systemopstart > se om der mangler et [V] ud for noget windows

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 11-12-08 11:52

Tak for svaret o.v.n..

Håber du fik det løst....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-08 12:49

Tak men problemet eksisterer endnu, troede ellers lige jeg havde fundet løsningen, men i dag er den væk igen, jeg havde set at nogle programmer som blev forsinket af Startup Delayer startede 2 gange, så jeg fjernede delayeren men det har sikkert ikke været , det holdt nemlig kun 3 dage