/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 mangler du.dll
Fra : Gizmo1226
Vist : 815 gange
200 point
Dato : 05-12-08 21:19

jeg har været så heldig at få fat i en windows 7instalation.
men problemet er at den siger den mangler du.dll og at den ikke kan komme vidre.
og melder fejl kode:0x7e

nogle der kan hjælpe mig med at få den omtalte du.dll?
+
er der nogle der har haft samme problem?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-12-08 21:29
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-12-08 21:30
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-08 23:28

kør installationen om igen - og hvor mange tror du har windows 7 for i øvrigt på nuværende tidspunkt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-08 23:46

Citat
er der nogle der har haft samme problem?

NEJ....

Indtil videre findes der KUN ulovlige versioner..... Og det beskæftiger Kandu sig ikke med

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-12-08 09:12

Det forventedes vel at allerede 25.000 danskere havde installeret Windows 7 og kunne svare på alt vedrørende samme

Har man fået fat i en ulovlig Beta må man selv rode sig ud af det eller få hjælp der hvor man har hentet tyvekosterne.

Er man tilmeldt som betatester hos Microsoft skal man være en nørd der kender alle kringelkroge, vil teste systemet op mod adskillig anden software og indstille sig på at der er fejl som får computere til at gå ned, disse fejl skal skal klares i samarbejde med Microsoft eller de af Microsoft godkendte grupper.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-12-08 09:49

Kør en sfc /scannow og installer Service Pack 3 igen....

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 10:32

Forklaringen kan være at du ikke sætter din BIOS ur tilbage til år 2007 ?, året den udkom.
Ellers er den bare udløbet, husk at de beta udgaver der ligger på nettet kun er virksomme i et ½ år,
og er de fra 2007 eller før er de døde..
Alle har samme problem, og meget få kan få disse udgaver til at virke, NU i 2008.

Men de bliver stadig spredt på nettet, i håb om at andre gider hente dem ned,
for at få downloads point.

Men om du kan finde en dll fra en Vista som kan bruges, er en mulighed, men så skal du til at splitte hele 7éren for at finde ud af hvor den skal ligge.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 10:36

Skal så nævne at jeg selv har hentet 3 stk´s og alle siger det samme som dig,
eller stopper midt i indstallationen med blå skærm, trods at dem der har lagt dem på nettet
bedyrer at skam virker.
Så vent til den ægte vare kommer, det er ikke tiden værd at rode med.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-12-08 21:33

Citat
Forklaringen kan være at du ikke sætter din BIOS ur tilbage til år 2007 ?, året den udkom

Windows 7 beta er da først udkommet i 2008

Meld dig som betatester og hent den direkte hos microsoft