/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN
Fra : Yssil
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 05-12-08 17:36

Jeg har XP Home styresystem og vil IKKE have at at min MSN starter op hver gamg og samtidig med at jeg åbner computeren, men kan ikke huske hvordan man gør? Hvordan er det lige man ændre det? PLEASE HELP

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-08 17:38

funktioner - generelt - fjern flueben i kør autimatisk windows live messenger når jeg logger på window

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-08 17:39

hvis du bruger outlook express skal du også lige ind og finde funktioner - indstillinger - generelt - og fjerne flue ved log automatisk på windows messenger

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-12-08 17:45

og er det version 4,7 kan du fjerne den ved at sætte denne linje ind i Kør feltet, og trykke enter

rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-08 17:51

du husker godt troldenesdhb

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-08 18:23

Fem ***** troldenesdhb for en god hukommelse.

Godkendelse af svar
Fra : Yssil

Dato : 05-12-08 18:45

Tusind tak for svaret miritdk Nu er det i orden

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-12-08 18:46

kan den linje i hovedet LOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-08 18:52

Citat
kan den linje i hovedet LOL
åhh ja - den sætter sig fast - om ikke andet så i musen

velbekomme Yssil (irriterende at skrive Lissy bagfra hehe)