/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Højsvig, Vestjylland
Fra : olarsen
Vist : 1217 gange
50 point
Dato : 05-12-08 16:47

Skulle der være en som er i familie med denne Højsvig? Så har jeg nogle billeder som måske ville være interessante!

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 05-12-08 17:11

er det Købmand Viggo Højsvig Husby

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 05-12-08 17:24

Bulls eye! Det er lige hvad det er. Hvem er du? Jeg vil jo ikke sende billeder til hvem som helst!

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 05-12-08 17:42

vi er ikke i familie med familien, men min Kone som er fra Husby har kendt Viggo og Erika siden sin barndom.så vi vil da gerne om du kunde sende billeder af dem her på internetet det vilde være meget intresant.venlig Hilsen Jomo.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 05-12-08 17:46

Hvis du sender mig din e-mail adresse . . . hmm, hvordan gør man det uden at indvie alle andre? Vil da også gerne vide lidt om Jeres relationer til Viggo og Erika.

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 05-12-08 18:00

hej Famfilip@mail.dk

Accepteret svar
Fra : jomo

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-08 19:14

hej o Larsen min Mail er famfilip@mail.dk

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 09-12-08 21:12

Har talt med min moster I, hun kan godt huske M's bedstemor i Husby

mvh o

Kommentar
Fra : NIRAS

Dato : 15-01-09 09:09

Hej

Jeg arbejder i et rådgivende ingeniørfirma, som har fået til at opgave at undersøge benzinsalget, der var i forbindelse med købmandsforretningen, som blev drevet af Købmand Højsvig. Jeg skal bruge oplysninger såsom hvor har olietankene været, standere stået etc.

Eftersom I ligger inde med lidt billeder, nok mest af købmanden selv måske, så tænkte jeg om der også måske var nogen billeder hvor man kan se standere, benzinskilte etc.???

Såfretm der er er jeg meget interesseret i at se dem.

Med venlig hilsen
Henrik Søgaard Larsen
NIRAS A/S

Kommentar
Fra : ywa

Dato : 27-12-09 18:59

Min far er/var nevø til Erika og Viggo. Erika var min fars moster. Min far bor stadigt i Husby er lige blevet 80 og vil blive rigtig glad for at se nogle billeder af butikken og Erika og Viggo. Jeg selv har aldrig mødt Viggo men kom meget hos Erika som barn. Da var hun en gammel dame som sad i rullestol og som altid havde et bolsje til mig og min søskende.

Mvh Ywa