/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gemme mail...
Fra : Mokof
Vist : 819 gange
200 point
Dato : 04-12-08 20:28

Jeg skal have sendt en mail, til QXL,som bevis for noget korrespondance mellem mig og en sælger. Den skal vedhæftes en anden mail med min nuværende korrespondance med deres kundeservice. Men jeg må ikke bare "videresende" den, for så kan der være redigeret i den. De kræver at den gemmes et sted, f.eks. skrivebordet inden jeg vedhæfter den en ny mail. Men det kan jeg sgu ikke finde ud af. Når jeg gemmer den på skrivebordet, lægger den bare en mappe med 50 filer i og en genvej til min mailbox forside (Jubii)

Kommentar
Fra : akle

Dato : 04-12-08 21:10

Åbne den mail det drejer sig om, vælg gem somog vælg skrivebord. Herfra kan du vedhæfte den i din sendte mail.
MVH Akle

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-08 21:12

Kan du ikke trække den ud på skrivebordet med venstre museknap.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 04-12-08 21:42

opret en gmail konto til køb/salg på qxl -- dér gemmes hele mail-forløbet som du nemt kan sende til kundeservice uden problemer

bare et tip til dig :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 22:13

Marker teksten og sæt den ind i et word dokument. Det gemmes på skrivebordet og det vedhæftes mailen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-08 00:02

granner01 prøv at læs spørgsmålet pliz
Citat
Men jeg må ikke bare "videresende" den, for så kan der være redigeret i den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-08 00:10

Yes har læse det, men så videresender han den ikke hvis den først er gemt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-08 00:37

granner01 er du fattesvag..........................
Kan du ikke læse at mailen skal bruges i en sag og der må ikke være tvivl om der er rettet i den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-08 09:29

hvilket mailprogram er der tale om ?

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 05-12-08 10:46

Det er Jubii-mail..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-08 18:05

Jeg har afprøvet det nu Mokof, jeg kan også kun få en genvej på skrivebordet, desværre er det ikke muligt pt. at få mails overført til outlook eller oulook express skriver jubii - hvis du går ind under opsætning videre til fanebladet Adgang og klikker på ikonet jubii inside.

Så den eneste løsning som jeg kan se er vel at videresende mailen og så via postDK fremsende et print af original mailen til qxl.

Det er rigtigt som en anden skriver at hvis du bruger gmail, så har du ikke det problem du har nu.
Gmail kan du oprette her https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F%3Fnsr%3D1%26ui%3Dhtml%26zy%3Dl<mpl=default<mplcache=2%20&hl=da&utm_source=da-ha-EMEA-da-google&utm_medium=ha&utm_campaign=da - det løser ikke dit problem nu, men fremover.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-12-08 02:07

En nem måde at vise en tro kopi af ALT hvad der vises på din skærm,
er et screen print,.. det kan i hvert fald ikke forfalskes,
brug gratis programmet,.. ’Gadwin Print Screen’
http://www.brothersoft.com/downloads/gadwin-printscreen-3.1.html
http://gadwin-printscreen.software.informer.com/2.6/

kan sendes som foto,.. (også vedhæftet)
alternativ,.. tag et foto af din skærm, med et kamera,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-12-08 03:03

Fin ide EA_HS

Annuller spørgsmålet
Fra : Mokof

Dato : 01-01-09 12:47

Jeg har desværre ikke modtaget et svar, der kunne bruges så de var tilfreds på QXL og annullerer derfor dette spørgsmål