/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ballonflyvning ?
Fra : casperS
Vist : 1957 gange
209 point
Dato : 03-12-08 21:06

Hej
I år har jeg besluttet mig for at give mine forældre en tur med luftballon i julegave
Så jeg har søgt lidt på nettet for at finde priser og et sted i jylland hvor man kunne prøve det.

Men hold da op nogle priser, de ligger alle på omkring 2500,- pr. person... Det har jeg sgu ikke råd til, desværre

Er der nogle der ved et sted man kunne bestille sådanne en tur, til en lidt mere "normal" pris?
Eller nogle der kender nogle der selv flyver, og til tider "giver" folk en tur...

Håber nogle kan hjælpe, på forhånd mange tak!

Mvh.
Casper S

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 03-12-08 21:39

Det du nævner er prisen. At få en varmluft ballon fyldt koster en del og hvis de mennesker det involvere bare skal have deres udgifter dækket så kommer du ikke længere ned.

Alternativet er rundflyvning som er væsentligt billigere og væsentligt mindre sjovt.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 209 point
Dato : 04-12-08 08:41

Ja det er prisen

Men jeg har et andet foreslag Køb en smartbox, koster 499,- man kan vælge imellem mange forskellige oplevelser. Både Adventure - hygge - wellness og andet.
http://dk.smartbox.com/smartbox/dk/smartbox.jsp?id=706

Vælg tema i højre side - og læs der om de mange muligheder

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 04-12-08 15:59

Ballonflyvning har jeg ikke forstand på. Men jeg har hørt om nogle som har prøvet en tur i et svævefly. Det lyder da også stille og roligt og man kunne forestille sig at det var en flot tur. Var det måske et alternativ ? (kender dog ikke prisen, men er nok lidt billigere)

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 14-12-08 01:21

Tak for svaret HelleBirgitte. Det blev en SmartBox i stedet

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-12-08 07:01

Selv tak - håber de bliver glade for gaven