/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Clan
Fra : 3773
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 02-12-08 17:37

med æren! Gevinsten kommer måske! Men først om laaaaaaaang tid ( hvis den overhovedet kommer). Men du har da billedet af de femm-hundrede.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-08 19:08

Måske sender de præmien ud i Østersøen (Vesterhavet).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-12-08 19:22

De sender dem i hverttilfælde ikke til de kandubrugere der har vundet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-08 10:20

og ike mindst held og lykke - med at få kronerne frem - forsinket er jeg ved den søde grød også hmmm

Citat
De sender dem i hverttilfælde ikke til de kandubrugere der har vundet!
.. tjah når de selv går så meget op i lovgivningen osv - så skal de da lige passe på en eller anden en dag ikke synes det er sjovt at gøre det samme - godt nok skriver de ikke hvornår pengene skal være vinderen i hænde - men der må være en form for præcedens om sådan noget også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-08 12:51

med udtrækningen som månedens bruger, nu er vi en mere i de håbefuldes klub

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-08 13:03

med månedes præmie

Du kunne nu godt være her lidt mere

Accepteret svar
Fra : Højris

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-08 15:03

Ja det er da ihvertfald ikke fordi de ikke er til stede,så lige et link om at investere nogle KANDUDOLLERS der var de da hurtigt ude med riven. Måske de var blevet fornærmet.
Jeg så ikke selve indslaget desværre.
Men de kom så med dette istedet.

Du kan læse den nye kommentar her:

http://www.kandu.dk/spg129320.aspx

Du kan prøve at fyre den af en gang til.- Højris

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-12-08 17:20

Citat
Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Det kan vel kun skyldes Tiiiiiimet er blev krænket, eller hvad???!?!??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-12-08 17:21

At tiiimet så overpisser brugeerne ved at love dem gevinster, for så bagefter ikke at sende dem, det er jo sådan lidt vel dobbeltmoralsk!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 17-12-08 15:43

Tak for svaret Højris. Lader ikke til at Clan kigger ind!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-05-09 17:45

Jow, jow... jeg er skam her
Skulle lige afvente... og se om der kom "noget". Det gjorde der så i går d. 16/05-09 (med el mindre forsinkelse) - bedre sent end aldrig
Kan I alle ha' en rigtig go' weekend - og Meloduntegrandprixaften

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-05-09 17:47

NB: Nu skal I ikke være så hårde ved Kandu... det er jo os alle sammen, der driver bixen/siden
((I det omfang vi nu kan))
Hygge...

Kommentar
Fra : Eyvind