/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 afspiller med radio
Fra : o.v.n.
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 02-12-08 13:09

Hej har i lyst til at hjælpe mig med at finde min nye afspiller, den skal have indbygget radio og helst med søgefunktion så jeg kan lytte til lokalradioer, den må helst ikke koste mere end 500-800 kroner, måske har du sådan en selv. så fortæl om den.
Jeg har set på creative Zen men de har faste stationer og jeg ved ikke om de kan ændres, ved du ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-08 13:15

Så godt som alle supermarkeder,electronikforretninger og discountbutikker er leveringsdygtige i det prisleje....

Men du får jo ikke B&O til de penge....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-08 13:18

Det forlanger jeg heller ikke, bare en med radio som kan indstilles til min favorit station

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-08 13:19

Jeg vil slet ikke have en B&O jeg er anti mærkevare mand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-08 13:21

creative Zen

FM-radio: Stereo og mono, op til 32 faste stationer
FM-regionsunderstøttelse: 87,5 MHz ~ 108,0 MHz, 100 kHz-intervaller

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-08 13:23

Ja det havde jeg fundet ud af Refi, faste stationer betyder vel at jeg ikke selv kan bestemme eller hvad?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 02-12-08 13:30

De faste stationer kan man da selv fastsætte, så hvis du kan finde 32 favorit radioer i dit område kan du gemme dem, så du ikke skal søge hver gang

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-08 13:35

Ja selvfølgelig kan du selv stille hvilke stationer der skal være faste....

Det er jo forskelligt alt efter hvor du bor HVAD du kan modtage....

Men mere end 32 er der næppe brug for at indstille.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-08 13:37

PS...

De er IKKE fabriksindstillede hvis det er det du er bange for

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-08 13:43

Tak det var netop det jeg ville have bekræftet, at jeg selv kunne indstille stationerne jeg lader spørgsmålet stå til jeg kommer hjem fra arbejde engang over midnat, nu kan i jo så anbefale en til mig, gerne med lidt hukommelse på, cirka 2-4GB men det er vist ingen problem, jeg er lidt lun på Creative, hvad siger i ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-08 15:14

O.v.n.
Jeg har sådan en lille afspiller, og jeg har 16 faste stationer. Det virker i sin enkelthed at da jeg fik den, så fandt jeg de stationer jeg ville høre og gemte dem ved et nummer. Nu trykker jeg bare på nummeret, så er stationen der.
Men kvaliteten er ikke så god. Det var også en billig udgave jeg købte (300 kr).
Jeg elsker at høre musik og den lille spiller hører jeg helst ikke på når jeg er ude, ikke hvis jeg skal gå rundt. Hvis jeg sidder stille er det ok, men hvis jeg skal med toget, så kan det være et problem.
Min minispiller kan også spille Mp3 musik og det er det jeg foretrækker at høre på når jeg skal langt.
Men held og lykke med det.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 02-12-08 20:14

Samsung YP-Z5F er den bedste jeg endnu har købt til dags dato. Jeg har efter hånden brugt et par stykker op. Men denne her ser ud til at kunne holde til mit tempo.

Det er godt nok en der vil sælge sin på linket her, så det håber jeg du kan se igenem fingre med. Det er ikke min, den skal slides op før jeg får en ny. Men jeg kunne ikke lige finde en side fra producenten.
http://www.guloggratis.dk/radio-tv/mp3-afspiller/samsung/annonce/3953077
Der står det mest anvendte på den.

Du kan altid google og se om du kan bruge den.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 02-12-08 23:54

Jeg har en Philips SA3125 som er super slank og nem/god at betjene.
2GB. Udover mp3 musik er der er god radio, og den kan afspille billeder og vidio.
Kostede 500,- i Føtex
Har også haft Samsung og Creative men denne Philips synes jeg er klart bedst.
Eneste minus er at den skal lade op via computer

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-08 02:18

Tak for svaret Klaudi. du kom først med svaret på det jeg var i tvivl om, måske logisk for jer men jeg vidste det faktisk ikke
Tak for svar fra alle

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-08 08:00

Velbekommen og held og lykke med Zen'en