/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Valg af Ipod
Fra : Kirstineka
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 02-12-08 08:54

Jeg har ikke en dyt forstand på valg af Ipod, men har kigget på denne:
Creative Zen Stone Plus 4GB
ZEN Stone Plus, MP3-afspilleren med indbygget højttaler og display. Du kan hør musik via højttaleren eller lytte alene med øretelefoner. Genopladelige batteri. Kan gemme op til 2000 sange i MP3-, WMA- og ubeskyttet AAC-format (iTunes Plus). Af andre funktioner kan nævnes FM-radio, mikrofon og ur/stopur.

Er det nogen kandutter, som kan vejlede om der er noget der "mangler" eller om den bare er et ok valg.

Kirstineka

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 02-12-08 10:21

Kommer jo an på prisen men det er jo ikke en Ipod...........

Hvis jeg var dig ville jeg købe en musiktelefon hvor du får mere plads.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 02-12-08 10:50

Undskyld ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at det ikke er en Ipod. Jeg er en .
Jeg må heller lige søge lidt mere inden jeg vender tilbage. Er der noget mærke du kan anbefale?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-08 11:49

Hvad med en iPod Classic 160, der kan man gemme meget musik, video og billeder
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396853

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 200 point
Dato : 02-12-08 12:10

En Nokia 5310 musicexpress har det du skal bruge plus telefon og er på tilbud mange steder for tiden.

Hvis den ikke har nok hukommelse så kan du for en billig penge opgradere, tror den sælges med et 2 gb kor.t

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 02-12-08 12:39

Thomas : Det er nu ikke lige en ny mobil jeg mangler, men jeg kan da godt se at det er en praktisk kombination.
Klaudi : Det jeg ønsker er at kunne tage lydfiler (lydbøger) med mig rundt. Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge billeder og video'er så meget, så det kan jo være at det bare er en MP3-afspiller jeg skal bruge.
Som skrevet fra starten, så ved jeg ikke rigtig noget om Ipod/MP3-afspillere.

Godkendelse af svar
Fra : Kirstineka

Dato : 21-01-09 08:49

Tak for svaret Thomas.Haugaard.
Som Thomas skrev til mig for laaaang tid siden, var det måske en idé at købe en mobiltelefon, som havde stor lagerplads. Det har inspireret mig til at ”snuppe” et 4 gb-kort fra en beskadiget telefon og sat det i min Nokia 6131, og det fungerer fint.
Nu kan jeg nøjes med at slæbe rundt på 1 enhed, der både fungerer som telefon og MP3-afspiller.
Så points går til Thomas for inspirationen, men også en tak til Klaudi for at deltage i mit (ikke særligt velformulerede) spørgsmål.
Undskyld den sene accept af spørgsmålet, men jeg har først afprøvet løsningen i dag

Hilsen Kirstineka