/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 sti til mails
Fra : Line99
Vist : 476 gange
40 point
Dato : 01-12-08 20:41

Hej

Hvor ligger mails og gemmer sig i Outlook 2003, det er stien til hvor de gemmes som jeg søger. Min HD er gået i kvas og jeg henter data ud via extern usb tilslutning, men mangler at sikre mine mails.

Håber at I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 01-12-08 21:00

C:\Documents and Settings\"din brugerprofil"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 01-12-08 21:02

Filen hedder højst sandsynlig "outlook"

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 01-12-08 21:03

Ok - det prøver jeg lige - vender tilbage senere

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 01-12-08 21:06

Jeg går ud fra at det er Office Outlook

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 01-12-08 21:44

Ja det er Microsoft Office 2003 Outlook.

Jeg er jo inde og kigge via Ubuntu - og nu er jeg 'havnet' i outlook mappen efter dine anvisninger, her ligger 4 filer : outcmd.dat - Outlook.NK2 - Outlook.srs og Outlook.xml

er det en bestemt af dem, eller skal jeg bruge alle 4 ??
(der er jo ingen af dem der skriver noget med mail)

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 01-12-08 22:11

Hej igen

Jeg har nu i princippet kopieret den gamle Outlook mappe over i den nye opsætning med Outlook, men jeg får ikke øje på nogle mails når jeg åbner outlook!!

Det er måske en forkert måde at gøre det på ??
Altså jeg skal have reddet mine mails er dette den rigtige måde ??

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 01-12-08 22:17

Normalt skal de exporteres og så importeres........................men det kan du ikke.

Jeg mener du skal søge på .pst filer

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 01-12-08 22:34

Hej Eyvind
det prøver jeg lige

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 02-12-08 19:38

Nu har jeg prøvet lidt af hvert, men der er foreløbig ikke den store succes

Ind til nu har jeg arbejdet i to forskellige xp (home og prof), når jeg får installeret den 'sammenbrudte' prof på en ny hd, vil jeg prøve at hente ind derigennem.

Tak for al hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 02-12-08 19:38

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-08 20:30

Var der ingen .pst filer når du søgte i ubuntu.
Har du søgt i andre drev ........... hvis dokumenter har været flyttet til en anden partition D: eller E: