/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson T310
Fra : hr_kegle
Vist : 348 gange
5 point
Dato : 23-03-03 01:25

Ville bare høre om der er nogen der har fået en T310, i såfald ville jeg høre dine reaktioner på den, gode og dårlige side. Er den pengene værd og sådan.... Jeg har nemlig et godt øje for den! og så ville jeg lige høre....

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 31-03-03 19:05

den er rimilg jeg har lige købt en og min far har købt en p800

køb helder p800 der er bedst (og dyrest)

hilsen mig

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 31-03-03 19:31

ja jeg har også set på p800 men den er for dyr for min pengepung.... kan du ike fortælle lidt om dit nykøb altså T310???

Kommentar
Fra : jenkins

Dato : 05-05-03 19:33

T310 er udmærket telefon synes jeg (Har selv en). Det eneste minus er at den kun har 256 farver, vil jeg mene. Men det er vidst smag og behag. Men ellers fin telefon.