/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med nedlukning "DWWIN"
Fra : MonieJacobsen
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 01-12-08 12:13

Jeg har fået et stort problem, se venligst nedstående.

Ved nedlukning af windows xp, fås følgende meddelse:
DWWin.exe initialisering af DLL mislykkedes.
Har også tjekket hele harddisken igennem for fejl. Men fandt ikke noget!
Med følgende kommando: chkdsk c: /C /R
Men det løste ikke problemet!
Har også geninstalleret Windows med en' Repair, men heller ikke dette, løste problemet.
Har søgt på Google, men blev mere forviret end afklaret, på hvordan problemet skulle løses.

Har du derfor en løsning, vil det glæde mig meget.

Med venlig hilsen
Monie

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 01-12-08 12:27

Citat
JR sendte mig en tur på nettet, til Http://www.abxzone.com/forum/showthred/t-24408.html. Som Sendte mig videre til fejlrapportering på min egen computer.
Indstillinger - kontrolpanel - system - avanceret - fejlrapportering.
Der slog jeg aktiver fejlrapportering fra.
Krydsede deaktiver fejlrapportering til, slettede v'et i "giv mig besked, når der opstår en kritiske fejl", klikkede mig ud af det hele.
Og slukkede ned. Til min store glæde, var "fejlen væk.
For kontrol, gik jeg igen igen, ind i fejlrapportering, og slog v'et til i "men giv mig besked, når der opstår en kritisk fejl", slukkede ned igen, og fejlen kom igen frem da jeg slukkede computeren.
Fejlen bliver altså kun kapslet ind, og ikke fjernet.

Herffra: http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=130855

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 01-12-08 12:57

Tak for svaret Klaudi.
Fik det til at virke, som herunder.

Som der også blev skrevet:
>Fejlen bliver altså kun kapslet ind, og ikke fjernet.<

Det kan jeg godt leve med

Mvh
Monie

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-08 13:11

Velbekommen

Ja det kunne være rart at vide hvad der får fejlen til at komme!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-12-08 19:19

Ja den vil jeg også godt kende til, for det der er da yderst mystisk.

Har selv en af slagsen som jeg blev mindet om i søndags.

På en Zepto 6625WD når man installerer Vista Ultimate uden SP1, så vil den ikke kendes ved sit DVD drev efter første genstart. ????
Men hvis man så går i bios og sætter cd/dvd til NONE så virker det. ?????? Har været udsat for det før men havde lige glemt det.

Undskyld jeg bruger dit spørgsmål