/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
WPA på D-Link DWL-510
Fra : John_Dolk
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 30-11-08 19:37

Hej alle
Er der nogen herinde der ved hvor man configurer WPA på en D-Link DWL-510.
Jeg har set et sted på nettet hvor der står at den understøtter WPA.
Det kan være at driveren skal opdateres. Er der evt. nogen der ved hvor jeg kan finde den nyeste henne?
Venlig hilsen
J_D

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-08 19:54
Kommentar
Fra : SinDecade

Dato : 30-11-08 20:31

Du kan frit downloade den nyeste driver på nodevice.com eller nærmere
http://www.nodevice.com/driver/DWL-510/get33955.html

Håber at dette løser dit problem :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-08 21:15

Du skal naturligvis vælge den bedste krypteringsform der er på din router, men du skal lige have for øje, at hvis du har flere enheder der benytter det trådløse, så SKAL alle enheder kunne bruge den valgte krypteringsform.

Jeg har selv måtte gå ned i krypteringshirakiet, da flere af mine enheder ikke kunne være med, så jeg valgte at sløjfe krypteringen, og bruger derfor kun MAC-filtrering.

Der er mange enheder som skal tages i betragtning som:
Trådløs printer, Trådløs IP-telefon, Trådløs Webcamera, Repeater, Trådløs Webradio og selvfølgelig de trådløse PC'er som er i husstanden.

Annuller spørgsmålet
Fra : John_Dolk

Dato : 07-12-08 20:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål