/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvad bør jeg vælge?
Fra : SinDecade
Vist : 472 gange
20 point
Dato : 30-11-08 18:51

Jeg sidder i lidt af et dilemma. Jeg har besluttet at anskaffe mig en ny fladskærm, og jeg har kig på 3 stykker inden for den samme pris kategori, omkring de 15.000kr.

De 3 jeg har kig på er

1. 50" Samsung Plasma tv, 15,999,- (Model PS50A556)

2. 52" Philips Plasma tv, 14,999.- (Model 52PFL7762D) Denne er jeg lidt usikker på da annoncen viser et full hd plasma tv, men beskriver et Hd Ready lcd tv :/ hmm

3. 46" Samsung Lcd tv, 14,999,- (Model LE46A566)

Hvad ville du vælge hvis du var i mine sko. lidt info, jeg har ca. 3.5 meter fra hvor jeg sikker til tv'et, forholdsvis lys stue, har kabel tv og skal stort set kun bruge det til dvd film og tv, computer og diverse er forholdsvis irellevante.

På forhånd tak for et hvilket som helst svar i måtte give.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 30 point
Dato : 30-11-08 19:02

De sikkert gode allesammen.

Men jeg ville vælge et LCD med 1080p og HDMI stik

Prøv og se deres fjernbetjeninger, der sikker nogen du bedre kan li end andre.

Godkendelse af svar
Fra : SinDecade

Dato : 30-11-08 19:08

Tak for svaret scootergrisen.

Kommentar
Fra : SinDecade

Dato : 30-11-08 19:10

Problemet er at jeg ikke har mulighed for at kunne se philips modellen og det store samsung plasma tv i action, heller ikke fjernbetjeningerne, så jeg overlader helt og holdent min endelige beslutning til jer hardcore tv kendere hehe ;)

Kommentar
Fra : SinDecade

Dato : 30-11-08 19:11

Jeg vil dog sige at Lcd tv'et fra samsung er suverænt, men det bliver det jo hurtigt når man kun kan se nogle Hd billeder derpå i butikken aka elgiganten ;)