/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mangler et recovery program
Fra : snaken
Vist : 637 gange
45 point
Dato : 30-11-08 15:56

Desværre er mine backups blevet slettet så jeg mangler et recovery program der kan genskabe dem igen. Getbackdata virker ikke denne gang så måske har I et andet bud?
De tabte data ligger på en ekstern harddisk og det var denne ekstern harddisk getbackdata ikke kunne finde.
Programmet må gerne være et freeware da jeg ikke har ret mange kontanter at gøre godt med. Ellers havde jeg vist benyttet mig af virtualLab som jeg har hørt en del godt om.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-11-08 17:36

Hvad med PCinspector file recovery har du prøvet det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-11-08 17:37
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-11-08 17:39
Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-11-08 17:50

Recuva er et godt lille program...

Recuva - File RecoveryRecuva (pronounced "recover") is a freeware Windows utility to restore files that have been accidentally deleted from your computer. This includes files emptied from the Recycle bin as well as images and other files that have been deleted by user error from digital camera memory cards or MP3 players. It will even bring back files that have been deleted by bugs, crashes and viruses!

http://www.recuva.com/

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 22 point
Dato : 01-12-08 03:21
Kommentar
Fra : snaken

Dato : 04-12-08 07:21

Tak til jer. Jeg vender tilbage med resultatet af mine afprøvninger af jeres forslag.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-12-08 08:15

God fornøjelse - forhåbentlig...

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 11-12-08 20:37

scavenger samt de andre programmer I har foreslået er blevet afprøvet men uden held. Jeg må desværre konstatere at dataerne er væk så jeg vælger at starte på en ny frisk disk.
Takker for jeres indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 11-12-08 20:37

Tak for svaret bruuno117.