/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hulk
Fra : creamygirl
Vist : 758 gange
100 point
Dato : 30-11-08 14:17

Hvor ville jeg dog ønske,at jeg var lidt mindre impulsiv - og lidt mindre "blond". hihi

Sad ved den bærbare og fik en popup, der opfordrede mig til at slette programmer for at frigive plads på c-drevet. Jeg drøner selvfølgelig ind i tilføj/fjern, og sletter "noget". (Intel (R)

Resultat: En død bærbar.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-08 14:24

- ja ja... prøv med kunstig åndedræt, det virker bedst i en USB indgang!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 14:30

Og hold en finger for hullet til netværks kablet, ellers virker genoplivnigen fra Stouenberg ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-08 14:33

Inden du sletter alt - så kan der hentes data ud med en ubuntu live CD.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-08 14:34

Undlad at farve hår, så slipper du for at skulle forklare dit gøren og laden!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 14:35

Er du sikker på det Eyvind, husk at det er en blondine som har slettet ting og sager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-08 14:42

Det var den en rengøring der ville noget

Og du fik da nok også mere plads på drevet - når du engang får den genoplivet,, godt det ikke var mig, jeg kan næsten hører mandens udbrud (altså min mand) når han skulle få liv i den igen

Det er da godt du selv kan grine af det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-08 14:43

Ikke helt ovn - men det er et forsøg værd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 14:47

Citat
ubuntu live CD.

Har jeg sådan én?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 14:49

Det kan du hurtig få Creamygirl: http://www.ubuntu.com/getubuntu/download husk den skal brændes som ISO eller Image, ikke pakkes ud eller noget andet som kun du kan finde på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 14:49

Citat
Og du fik da nok også mere plads på drevet

Jeg gik efter noget "stort" - og tænkte, at det der Intel (R) lød som noget ubrugeligt skrammel.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 14:50

Den kan åbne og hente filer og billeder fra en en død Windows, men om den kan i dit tilfælde

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-11-08 14:50

- gå ind og kig under "U" på reolen...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 14:51

Hmm o.v.n. Du kender mig for godt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 14:52

Citat
og tænkte, at det der Intel (R) lød som noget ubrugeligt skrammel
og det var det så sandelig ikke fandt du ud af

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 14:52

Citat
gå ind og kig under "U" på reolen...

Griner helt vildt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 14:58

Citat
og det var det så sandelig ikke fandt du ud af

Skal jeg være ærlig, så gik jeg efter størrelsen. Det fyldte af helvede til - og jeg synes ikke at kunne huske at jeg nogensinde havde brugt det program.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 15:00

Hvis du gik efter størrelsen, var Windows så ikke bare lidt større ? Meeen den er selvfølgelig ikke i Tilføj og fjern programmer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-08 15:05

o.v.n for fanden da

Creamy du ska altså ikke finde dig i noget, bare fordi du har ryddet lidt kraftigt op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 15:13

Du ønsker dig bare en ny til jul, Sonofon sælger bærbare til forærings pris (næsten)
Citat
Bærbart pakketilbud
Zepto Titan B15 inkl. Mobilt Bredbånd 199

-------------------------------------
Minimumspris for 6 mdr. 4.341,-
-------------------------------------
Pc alene: 3.299,-
Mobilt Bredbånd alene: 1.742,-
Normalpris ved separat køb: 5.041,-

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 15:13

Citat
Creamy du ska altså ikke finde dig i noget, bare fordi du har ryddet lidt kraftigt op

Jeg har heldigvis så meget selvironi, at jeg kan tage det. Windows var med garanti røget, hvis det havde været at finde i tilføj/fjern .. Erkender blankt, at jeg er en komplet idiot, når det kommer til computer nørderi.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 15:14

Nå prisen på julepakken kom ikke med, men den er 799 kroner

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 15:15

Og o.v.n, du har ret. Det letteste er at købe en ny.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 15:17

Men det (næst)sjoveste er at lege med Ubuntu live

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 15:18

Citat
Men det (næst)sjoveste er at lege med Ubuntu live

Jeg har lavet "ballade" nok i dag. Jeg sender den til min pc doktor.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-08 15:51

Du ka da også bare sende den til o.v.n.. så ka det være han holder op med at grine

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-08 16:50

Tôsenjunge.....

Brug da kandu, og få skidtet recovery'et. Indenfor den slags nørderi er der masser af experter her på site't. (og en del googlere).

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 17:08

Årh gider du lige 3773. Jeg har hænderne fulde, af egen avl - og er babysitter for en hund tillige med.

Mine katte er gået i skjul - og det kan jeg sådan set godt forstå.

Her ses Otto (uhyret): http://www.gratisupload.dk/download/18633/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-08 17:16

....gys. Den er godt nok grim!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-08 17:18

En af sjukkernes katte. En sød lille hun-tingest, kan ellers styre køteren (en sct Bernhard der gerne vil lege med hendes killinger). Der er det nærmest køteren der gemmer sig, når hun har stået og spyttet/spruttet lidt af ham!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-08 17:21

Citat
....gys. Den er godt nok grim!

Det vænner man sig til. Det er værre med smaskelydende og gryntene der kommer fra den. For slet ikke at nævne at den fiser ustandseligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-11-08 17:43

adkkkk, var det min røg den til dyrlæge (han har nogle sprøjter der virker)!!!!! Bryder mig ikke om hunde (ogg deres prutter). OG slet ikke de hunde-ejere, der tror at en græsplæne på 3500 kvm = hundetoilet hvor man ikke behøver at samle op!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 21:13

Jeg vidste slet ikke at babysittede Bullguards maskot: http://www.bullguard.com/winston/

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-08 12:28

Tak for svaret Stouenberg.

Det blev ikke nødvendigt med kunstigt åndedræt - men forslaget vil jeg skrive mig bag øret.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-12-08 13:34

- det var så lidt creamy, god weekend/jul til dig og dine...