/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med at hente ringeto
Fra : ilgp
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 30-11-08 12:13

Hej.Jeg har fået ny mobil,en Nokia 2680 og den vil jeg gerne hente ringetoner til.Jeg havde før en Nokia 6070 og den hentede jeg ringetoner til uden problemer,jeg fik en sms som jeg gemte og så var den klaret.Jeg har Telmore og har været inde på deres hjemmeside og fået sat tlf. op til WAP.jeg har hentet hos 12send hvilket jeg også gjorde sidste gang,uden problemer.Jeg vil ikke have tlf. til at gå på nettet,derfor skal jeg have den via sms.Jeg syntes ikke der står så meget i brugsanvisningen til tlf. som jeg lige kan bruge til dette her.Er der en som kan hjælpe mig lidt?
Hilsen ilgp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-08 12:30

Drop alt det ringetonehentning.... - særlig når den skal hentes ad "omveje".....

Så godt som alle telefoner idag kører med mp3....

Så det er bare at overføre det stykke tone du vil have fra komputeren....

Er det et andet format kan komputeren såmænd også klare det...

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 30-11-08 13:15

Ja det lyder jo så nemt,men når man ikke har en dyt forstand på hvordan man gør det,så er det ikke nemt.Hvis tlf. skal kunne gå på nettet for at få den ringetone jeg gerne vil have,så dropper jeg det da jeg IKKE vil have den på nettet.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-08 13:19

Betragt i dette tilfælde din telefon som en harddisk.... (når den er sat til komputeren)

Så er det bare at flytte filen...

Selve opsætningen til SKIFT af ringetone står i manualen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-08 14:00

Du kan finde ringetoner på nettet uden at "indblande" din TLF, hent dem med din PC
anskaf en Bluetooth dongle, så kan du overføre fra PC til TLF

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 03-12-08 16:31

Tak for svaret Klaudi.Det vil jeg forsøge mig med..I ønskes alle en god jul.Venlig hilsen ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-08 16:59

Velbekommen og God Jul retur

mvh klaudi