/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox og Flash ??
Fra : Line99
Vist : 527 gange
60 point
Dato : 30-11-08 10:33

Hej
Jeg har Mozilla Firefox (3.0.4) installeret, men når jeg vil se visse sider f.eks. youtube vil den ikke vise det, der sker.. /den skriver ...>>

" Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. "

1)--------der står---------------------->-
Additional plugins are required do display all the media on this page.
[ Install Missing Plugins... ]

2)---------denne skærm kommer frem, hvor kun sidste kan vælges---->
Plugin Finder service
No plugins were installed
Adobe Flash Player ------ Not Available ----- [ Manual Install ]

3)---------denne side kommer frem------------->--
Adobe Flash Player
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7

[ Download Now ]

4)-------MEN jeg har den jo i forvejen !!! ??? !!! --------->----
Start -->> Angiv programadgang og standard -->> Rediger eller fjern programmer:
Adobe Flash Player 10ActiveX
Klik på Fjern, hvis du vil fjerne dette program fra computeren.

Hvad skal jeg gøre for at ff vil vise youtube og andet film, jeg HAR allerede Flash, men bliver bedt om at installere Flash - ulogisk !!

Håber at I kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-08 10:38

Brug IE7 evt pro

http://www.ie7pro.com/

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 30-11-08 10:41

Tak for tippet, men jeg ville meget gerne have FF til at fungere på fx. youtube

Accepteret svar
Fra : pedroso

Modtaget 70 point
Dato : 30-11-08 10:54

Prøv at læse her:

http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?forumId=1&comments_parentId=47141

Dette skulle løse problemet (David's løsning):

http://www.java.com/en/download/windows_xpi.jsp

Citat
Bless you!! This is the first method that works, requires no config changes, and can be done in just a few seconds time.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 12:17

Du klikker bare på den nederste link fra Pedroso, siden registrer selv at du er på med Firefox og så er det bare at læse instrukser nedad på siden og hente og installere

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 30-11-08 18:25

Ja - pedroso kom med fine links

Først installerede jeg java, altså denne fra andet link:
http://www.java.com/en/download/windows_xpi.jsp

Men det gjorde ikke den store forskel !! Så af-installerede jeg Adobes Flash og gen-installerede, som beskrevet i første link, og nu kører det super duper

Måske har installations-rækkefølgen indflydelse ?? Men nu dur det altså - dejligt !!

Mange tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 30-11-08 18:25

Tak for svaret pedroso. TAAAAAK

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 02-12-08 20:08

Det var så lidt. Tak for points :)