/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP- efter dkan ikke logge på
Fra : palleby
Vist : 561 gange
300 point
Dato : 29-11-08 22:02

Hej alle.
Jeg har et problem med min compact presario bærbare.
Når den går i dvale pga lavt batteri, kan jeg ikke logge på igen,når den får strøm fra strømkabel.
Når den vågner, siger den at jeg skal logge på mit brugernavn.
Jeg har imidlertid kun en brugerkonto (mig selv) men den er ikke synlig på skærmen.
jeg er så nødt til at genstarte for at komme ind.
Er det nødvendigt at oprette en ekstra bruger?
venlig hilsen Palle

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 29-11-08 22:06

Det burde ikke være nødvendig at oprette en ekstra bruger, prøv i Strømstyring at indstille til ikke at kræve login når computeren forlader stanby, du finder strømstyring i kontrol panel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-11-08 22:17

Ellers slå Dvalefunktion fra

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-08 15:47

Du har et administrator password - brug det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-11-08 17:45

Under strømstyring står den vel til - Brug adgangskode efter dvaletilstand eller noget sådan lignende

Godkendelse af svar
Fra : palleby

Dato : 30-11-08 19:25

Tak for svaret o.v.n..
Det var jo ganske ligetil
Jeg har fjernet hakket i "login når computeren forlader standby"
tak for det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-08 21:07

Selv tak, godt du fik løst problemet