/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Blokerer for Gmail-adresser?
Fra : cristian2
Vist : 1009 gange
30 point
Dato : 29-11-08 20:03

Jeg har en Gmailadresse og vil lave en adresse til min datter også. Men det er som om jeg - uanset hvad jeg gør - automatisk kommer ind på min egen Gmailadresse - og her kan jeg ikke se hvordan jeg opretter en ny Gmail. Er det fordi man kun kan oprette én adresse på samme pc? Eller er der en bestem måde at oprette den på?

I må meget gerne hjælpe mig, dem der kan.

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 29-11-08 20:10
Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 25 point
Dato : 29-11-08 20:13

Du kan oprette alle dem du vil, her i huset har vi 3 gmailadresser - så når du er inde på din egen, går du op, hvor der står Log ud, så får du muligheden for at oprette en ny.

Clou

Kommentar
Fra : silis

Dato : 29-11-08 21:41

Ja husk at logge ud smil og så opretter du en ny. Den går automatisk ind på din fordi du har bedt den om at huske dig.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 01-12-08 22:37

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-12-08 14:59

Velbekomme christian2

Clou