/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
UPS! slettede windows Defender
Fra : MonieJacobsen
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 29-11-08 14:52

Jeg har ”i vanvare” kommet til at slette windows Defender i ”Tilføj eller fjern programmer”.
Se fejl-meddelsen herunder på Web-linket:

www.sunwind.dk/projekt/Windows-Defender.jpg

Hvordan udbedre jeg skaden?

Med venlig hilsen
Monie

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 29-11-08 15:01
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-08 15:06

Skaden er ikke så stor, jeg gider ikke Defender, der er andre og nemmere muligheder, men du kan jo bare hente igen som Stouenberg siger

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 29-11-08 15:41

Til Stouenberg

Når jeg klikker på dit Web-link og kommer til siden, trykker jeg på "Get it Now"
Og kommer så til en ny side... Og her ved jeg, så ikke hvad jeg skal gøre?

Min udgave er:
Windows xp
Professional
Dansk

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-08 15:45

Du kan hente den herfra i stedet for: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=435bfce7-da2b-4a6a-afa4-f7f14e605a0d du skal så lige bekræfte at du har en lovlig Windows, så kan du hente den og installere

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 29-11-08 16:34

Hej Alle

Så fik jeg hentet windows Defende efter "Stouenberg" Web link.
Rigtigt mange tak.

Jeg har et problem mere, når Wendows lukkes ned pop'es der et vindu op, meget kort.
Med meddelsen her: "DWWIN.exe", det er så kort et øjeblik, så jeg får ikke hele meddelsen.
Siger det jer noget.
Hvad går der galt her?
Og hvordan udbedre jeg denne skaden?

Med venlig hilsen
Monie

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 29-11-08 17:26

Tak for svaret Stouenberg.