/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvordan onanerer piger??
Fra : gangster50
Vist : 2193 gange
100 point
Dato : 22-03-03 20:30

hej med jer

jeg vil gerne lige vide, hvordan onanerer piger. Det er jo ikke bare noget med at stikke en finger derop, er det vel???

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 22-03-03 20:53

Folk er jo forskellige, så jow, nogen gør det med fingeren oppe, andre ved at stimulisere klitoris med en "hurtig" finger...Dèt er da min erfaring med damer

Mvh
Laurenzio

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-03 21:00
Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 22-03-03 21:06

ja ja "stimulisere" eller stimulere......det kommer vel an på det samme

Laurenzio

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 22-03-03 21:52

får piger så også udløsning ligesom mænd??

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 23-03-03 00:05

hvis du mener med et sekret, ja, nogle gør.....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-03-03 13:21

hmmm ja undskyld men man undres jo lidt!! Med al den fokuseren på sex i vore dage, at nogen kunne være i tvivl om sådanne slige ting
Men naturligvis er spørgsmålet da meget velkomment og kunne jo være interessant
Vil dog lige sige at "vi piger" ikke nødvendigvis behøver at bruge "en hurtig finger" på klitoris...en langsom er osse fedt ind imellem
mango

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-03-03 15:31

Mango> dèn med "hurtig finger" skulle altså ikke tages bogstaveligt.....
Men jeg gir` dig da ret i, at undres hvordan folk kan være i tvilv om det (medmindre det er en dreng på 12 år som spørger)
Uanset hvad, vil det jo nok være det bedste at lave en personlig erfaring med kvinden/pigen..men husk på at, 2 ikke er ens ligesom os mænd/drenge....
Prøv dig frem gangster50>

laurenzio

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-03-03 08:31

Oki laurenzio... jamen det er jeg da glad for at det ikke skulle tages bogstavligt Og ja, det var også derfor jeg sagde at spørgsmålet naturligvis var velkomment, netop hvis det er en knægt...eller for den sags skyld en pige der spørger,som endnu ikke har den store erfaring. Det der undrede mig var; at vedkommende jo nok har adgang til nettet og hvis der er noget sted man kan hente oplysninger i den retning er det jo nok, netop på nettet! .....
mange venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : mai22

Dato : 28-03-03 11:24

En ting skal du vide... alle piger er jo forskellige, derfor er det også meget forskelligt hvordan de onanerer. Men jeg tror at de fleste piger bedst kan lide at onanerer ved at stimulere klitoris.

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 31-03-03 18:35

Tak for svaret Melander.