/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft office word 2003
Fra : hjerterum
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 27-11-08 16:42

Jeg sidder her og skriver min eksamensopgave og jeg skal faktisk aflevere imorgen. Problemet er
min forside, som jeg ikke kan få til at se ud, som jeg vil have den.

I dokumentet på skærmen ser det ud som om, at den bagerste figur (den sort/grå) dækker hele
papiret ud i hjørner og kanter. Men når jeg udskriver den eller trykker "vis udskrift", så kommer
der en grim hvid kant hele vejen rundt.

Det irriterer mig helt vildt, da jeg gerne ville aflevere min opgave med det bedste indtryk. Jeg har
forsøgt at sætte marginerne til at være 0 cm, men ligemeget hjælper det.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-08 16:45

Det kan du ikke ændre på medmindre din printer kan skrive til kant - og det kan den åbenbart IKKE....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-08 17:22

Når du skriver i Word så forlanger programmet at der er en kant til printeren, du kan ikke have margen til 0.
I stedet for kan du lave din forside i Publisher, her bestemmer du selv om du vil have margen på 0. Og her kan printeren printe helt ud til kanten.

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 27-11-08 18:42

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 19:34

Selv tak....