/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Liste med Office tast-genveje
Fra : emesen
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 22-03-03 17:39

Når jeg støder på en god genvej skriver jeg det op et sted - men hvor.
Hvor findes der en liste med genveje.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 17:46

helt bestemt....men kan du ikke hjælpe mig...hvad er det nu genveje hedder på engelsk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 18:12

keybord shortcuts

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 18:26

Jeg kan heller ikke stave.
Keyboard Shortcuts
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 60 point
Dato : 22-03-03 18:33
Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 18:37

Tak for svaret Uffe29. Nu skal jeg bare finde et sted til denne genvej, og et sted sted til udprintningen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 18:42
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 18:55

Hvis man vil skrive kl. 2000 eller m2 det var den jeg først manglede. (ctr plus +)
Og den havde jeg fundet, men jeg manglede en nedadgånde til eks. H2o
Ingen af dem var der. Måske ved microsoft ikke at den eksisterer.
Men ellers der er vel nok mange.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 19:25

det er der da også råd for
Jeg skal bare vide hvad tasten hedder på engelsk, men er det ikke bare at bruge - istedet for +

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-03 19:31

Øh - hvis jeg kendte tasten sååååååååå var det jo ikke noget problem.
Har prøvet minus-tasten.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-03 19:14

Hej Uffe 29
Du brænder sikkert efter at få opklaret hvordan genvejstasten er.
Jeg har hevet og flået i alle jeg kender, og på denne side findes det.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q211982
"Keys for Formatting Characters and Paragraphs
Format Characters:"
Hævet skrift er jo ctr + plus(?) Sænket skrift er ctr + skift + =(0)
Det var bare det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-03-03 20:53

så kom den også med på listen