/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Post kasse størrelse
Fra : sp4nker
Vist : 1687 gange
100 point
Dato : 27-11-08 13:37

hi folkens...ved ikke om jeg skriver det rigtige sted men håber!
fra næste år vil det kræves at alle etage ejendomme skal have postkasser i stue etagen...mit spørgsmål går ud på: er der nogen mål man skal indrette sig efter(min-max størrelse)eller kommer det an på hvor meget plads man har?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-11-08 13:47

Postkasser SKAL være godkendt af P&T. Så du kan blot kikke på postkasser og se efter mærket om, at det er en godkendt postkasse fra P&T.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-08 13:52
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 13:54

ØHHH hvis det er i etage ejendomme er det jo ikke noget du skal gøre privat - vel

Godkendelse af svar
Fra : sp4nker

Dato : 27-11-08 13:57

Tak for svaret HelleBirgitte. det var super

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 27-11-08 13:58

Det skal være et godkendt brekasse-anlæg,og så er der regler om en minimum-højde fra jorden.
Kan ikke lige p.t huske reglerne,men ved at der er lavet en folder om det som man kan få hos PostDK. Evt. ring til nærmeste posthus...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-11-08 17:45

Selv tak