/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nørrebrogade og sodas
Fra : scootergrisen
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 26-11-08 16:58

2 ting

Hvem har ødelagt nørrebrogade og hvorfor ?

Og hvorfor laver danmark dåse sodavand på dansk uden pant mærke hvis det alligevel er ulovligt at sælge dem i danmark ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 17:02

Citat
Hvem har ødelagt nørrebrogade og hvorfor ?

Du har været med til det med de udtalelser du af og til kommer med

Citat
Og hvorfor laver danmark dåse sodavand på dansk uden pant mærke hvis det alligevel er ulovligt at sælge dem i danmark ?

Fordi de også handler med "grænsekøbmændene"....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-11-08 17:08

Kode
Hvem har ødelagt nørrebrogade og hvorfor

Det har kommunen ved at lukke for trafikken - det går ud over de handlende

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-08 18:55

EU kan ikke blive enige om pantmærker trods at de kæfter op om miljøet hele tiden, det ville gå for hårdt ud over protektionismen.

I Birkerød skal de til at opføre et center i den ene ende af gågaden for at skaffe handel til byen.
Bemærk at den anden ende af gågaden dør eller bliver overtaget af mørkhudede grønthandlere..............med cola i baglokalet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 18:58

Citat
Bemærk at den anden ende af gågaden dør eller bliver overtaget af mørkhudede grønthandlere..............med cola i baglokalet.

Så ved man da hvor der er billige varer

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-12-08 15:32

Tak for svaret LuffeA.