/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion computer
Fra : vilmand
Vist : 843 gange
100 point
Dato : 26-11-08 15:36

Hej alle.
jeg har fundet måske et godt tilbud.
så jeg ville lige høre hvad i syndet om det.
---------------------------------------------------------------------------------
Medion akoya p7300 D

prosessor: intel core 2 quad q8200 2,33 GHz
Ram: 4096 MB
Harddisk: 1000 GB
Grafik: Nvidia Geforce 9600 GT ( VGA,DVI,HDMI )

TV tuner, trådløst netwærk 300 MBIT/s, trådløst tastatur og mus, trådløst fjernbetjening
Kortlæser, dvd og cd brænder

Windows vista home premium
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 26-11-08 15:49

Hvis den koster under 3000 kr ligner det et godt tilbud - husk lige at Aldi ikke er særlig gode til reklamationer og eller rep.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 15:57

5.500

Aldi er snart eneforhandler af Medion

Læs lige det med småt NEDERST på deres reklame

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-11-08 16:04

- Ubesvarede    3
- Besvarede    7
- Annullerede    10
- Slettede    0
Ialt    20

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-08 16:46

Jeg ved godt, der er masser af klager over Medion, men der er også købere der udtrykker stor tilfredshed med Medion produkter.

Jeg har selv lige købt en lille Medion 19" fladskærm i min nærmeste Aldi Gothersgade, med indbygget Cd afspiller.
Før jeg købte den spurgte jeg butiksbestyreren, hvad jeg skulle foretage mig, hvis der blev noget i vejen med apparatet eller det ikke funkede godt nok. Han gav mig et klart svar: at jeg kunne komme indt til ham og levere varen tilbage, bare jeg havde gemt bonnen.

Foreløbig fungerer både fladskærmen og Cd-afspiller upåklageligt. Prisen var 1.799.- kr.
Jeg har også mailet et spørgsmål i forbindelse manuel installaring af kanaler til Medion og fået meget hurtigt svar med de oplysninger jeg havde brug for og samtidig en besked om, at man have oprettet mig i et kunderegister (jeg fik et registreringsnummer til at bruge på deres hotline, som jeg har et link til).

Hvad kan man gøre mere?

Man hører jo også om købere af meget dyrere mærker, der oplever, at en vare ikke virker eller er helt OK.
Nogen gange må man li'som give sig gud og fanden i vold.

Held og lykke med hvad end du køber vilmand!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 26-11-08 16:48

Jeg vil lige tilføje, at jeg ikke får procenter for mit svar til vilmand af hverken Aldi eller Medion

Mvh
joan

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 26-11-08 16:50

Læs sidste nummer af Tænk hvis dit produkt går i stykker så bliver du bare holdt for nar. Medions service fungere bare ikke.

Tror ikke produktet som sådan fejler noget men hvis det gør er man på røven.

Men hvis du sikrer dig med en skriftlig aftale om at du kan ophæve købet så er det vel ok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 16:54

Medion er IKKE ringere end noget andet
ALDI er IKKE ringere end noget andet

Det vil jo altid give lidt flere problemer med forretninger der ikke selv kan lave tingene - så er det egentlig ligegyldigt om du handler i Bilka eller andre VAREHUSE...

Sådan er det bare.... Priserne som regel også derefter.....

Men man køber jo IKKE en vare i forventning om den IKKE virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 16:56

Problemerne med Aldi består primært i at KUNDEN selv skal rette henvendelse et andet sted - og det er IKKE lovligt....

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-11-08 16:58

http://www.medion.dk/

Jeg synes også at dette tilbud på Medion pc ikke er så ringe endda.

Der har været problemer med medion men mon ikke de har forbedret sig.

Deres hjemmeside er da ok.

Sådan er det. Nogen kan lide moderen og nogen datteren.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-08 17:45

Hej med dig.
Køb du den bare . Den er ganske udemærket.
Vi har foræret vores datter en og hun er ovenud tilfreds med den.
Andre af vores venner har også købt ting i Medion og der er altså ikke problemer med at få det repareret hvis uheldet skulle være ude.
Har selv en medion fladskærm og den er tip top

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 26-11-08 18:30

Hej har 2 medion computere de kørere bare. og man får noget for pengene. Har brugt deres hotline et par gange. Det var ok.

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 26-11-08 18:37

hej jannicolai

er deres hotline dansk ?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-11-08 20:12

Citat
er deres hotline dansk ?

Det kan Du se på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-08 21:15

Citat
er deres hotline dansk ?

Ja det kan jeg love dig det er...
Vores datter fik brug for dem da hun skulle sætte den op og de guidede hende igennem og oven i købet ringede de tilbage dagen efter og spurget om der var mere de kunne hjlæpe med eller det kørte som det skulle

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 26-11-08 21:33

ok Tak alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : vilmand

Dato : 26-11-08 21:34

Tak for svaret maxhankat.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 26-11-08 23:32

Selv tak vilmand og held og lykke med dit køb. Husk at gemme din kassebon!

mvh
Joan

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 27-11-08 09:24

ja.
tak for hjælpen alle sammen