/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Spraymaling til tekstil??
Fra : ChristusDK
Vist : 3968 gange
60 point
Dato : 26-11-08 13:56

Hey allesammen :)
Jeg kunne ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skulle placere det her spørgsmål henne, så jeg prøvede altså bare her.

Nå, men spørgsmålet handler, som overskriften siger, om spraymaling til tekstiler.
Jeg ville nemlig gerne male et eller andet på min gamle sweatshirt, men jeg ved ikke om jeg skal bruge noget specielt spraymaling til tekstil, eller om jeg bare kan bruge ganske almindeligt spraymaling?
Hvis det nu er sådan, at jeg skal bruge noget specielt, vil jeg mega gerne vide hvor jeg kan få fat i det :b

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 70 point
Dato : 26-11-08 14:02

Hej du skal bruge en maling der er beregnet til tekstil - det skal vel også holde i vask - og ikke krakkelere.
Du kan bl.a købe det her - jeg har handlet en del der - det er ok varer
http://www.cchobby.dk/product/11104-4480-342883/Spray-Color-80-ml-10-ass.html

Godkendelse af svar
Fra : ChristusDK

Dato : 26-11-08 14:05

Årh, svedigt! :)
Jeg takker mange gange :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-11-08 14:07

Glad for at kunne hjælpe dig