/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USB-nøgle
Fra : haloforpc
Vist : 427 gange
15 point
Dato : 26-11-08 10:46

Hej med jere mit USB nøgle efter flytning af nogle filer viser at der er 2,4gb i USB-nøglen selv om jeg slettet dem alle sammen.hvis jeg højrekliker på selve KINGSTON og vælger properties viser at der er 2,4gb. selv om den er tømt. hvad skal jeg gø for at fjerne den her og rense den????

jeg har ikke mere point ind 15

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-11-08 10:48

Hvilken nøgle, hvilket styresystem .
Hviken slags lås er den til ?????

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 26-11-08 10:55

Den er 8gb KINGSTON, removable disk, fat32, win xp pro

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-11-08 11:19

En mulighed er at formatere den, højre klik på Denne computer - klik på Administrer - klik på Diskhåndtering - marker usb enheden og højre klik, klik på Formater

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-11-08 11:26

Enten er den blevet forkert formatteret eller også er den defekt.

Husk hvis du omformatterer kun at gøre det som fat32.

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 26-11-08 12:54

har prøvet hjælper ikke, er der ikke nogen program sam kan rense den?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 15 point
Dato : 26-11-08 13:41

Dette program kan nok rense den.

http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,64963-order,1-page,1/description.html

Hold nu øje med at det er din nøgle du sletter

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 26-11-08 17:08

Hej Eyvind den har renset den og nu er ikke 8gb men 7,4, hvor blev 06gb pladsen henne?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-11-08 17:46

Det passer vel meget godt med 8gb = 7.4 GB når producenter regner pladsen ud.

Normalt er 1 GB = 1024 MB men producenterne regner 1 GB = 1000 MB derfor er pladsen mindre i virkeligheden. Det samme gælder for harddiske.

Godkendelse af svar
Fra : haloforpc

Dato : 26-11-08 19:08

Tak for svaret Eyvind.