/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet explorer
Fra : kongsted100
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 26-11-08 09:19

Jeg bruger windows vista, jeg får hele tiden at vide at "internet explorer er holdt op med at fungere" , har i et godt råd?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-11-08 09:38

Afinstaller den og hent den igen....

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 26-11-08 09:52

som sagde axelbjarne Afinstaller den og hent den igen. elles du kan kig i task manager under processes om din er aktiv? hvis ja afslut process så virkke den.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-11-08 09:58

Prøv at se her om ikke det er noget du også kan bruge http://www.kandu.dk/spg129079.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 10:09

Du henter bare IE7 pro (den er "folk" så glade for bliver nævnt)

http://www.ie7pro.com/

Det bedste af det bedste......

Glem alt om avanter, mozillaer, foxer og hvad "folk" eller anbefaler

Pro VIRKER

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 26-11-08 10:16

Brug Firefox i stedet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-08 10:21
Kommentar
Fra : xaque

Dato : 26-11-08 12:49

http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.0.4&os=win&lang=da
den klare det hele og er langt bedre end ie og pro versionen ;)

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 26-11-08 12:50

forresten kan firefox se flere sider rigtigt end ie kan og firefox er en drøm at designe til for os som laver hjemmesider hvor ie ikke kan finde hoved eller hale i css

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-11-08 14:16

Altså refi jeg henviser til et spørgsmål hvor du nævner det samme Er du ved at få lidt alzhiemer ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 15:05

Nej - men jeg har lært man ALDRIG klikker på link uden forklaring

Selv Kandu kan være "farlig"

Kommentar
Fra : kongsted100

Dato : 26-11-08 16:09

Nu har jeg installeret "IE7PRO" det virker ikke, jeg prøver at afinstallere det, men det kan jeg ikke.
Jeg vil prøve "Firefox" men virker det på "Vista"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 16:18

Citat
jeg prøver at afinstallere det, men det kan jeg ikke

Selvfølgelig kan du det - det ligger i tilføj/fjern

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 16:19

PS...

Pro virker udmærket - men problemet må jo så være et andet....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-11-08 16:20

Ja det kan godt være at IE7Pro er go', men det noget l... at installerer den oveni en IE7 der halter,
har lige prøvet idag, det blev endnu værre! Så ud igen med den

FF3 kan godt køre på Vista

mvh klaudi

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-08 06:14

Hent IE8 Beta, jeg har kørt med den i et ½ år uden problemer....

http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/beta/default.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 08:29

Fremfor nu at prøve 30 forskellige browsere var det måske en god ide at køre en rep. af dine systemfiler...

Der er jo tilsyneladende andet galt....

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 27-11-08 09:52

Refi - Er du bange for han bliver firefox mand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 11:07

Nej - jeg er egentlig ret ligeglad med hvad folk bruger - jeg ved hvad jeg bruger.....

Men det LØSER jo ikke problemet blot at installere noget andet...

Fejlen ligger der jo stadig - den bliver så blot deaktiveret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 11:08

Bortset fra det er der vist en del der derefter må opgive netbanker....

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 27-11-08 16:35

Citat
Fejlen ligger der jo stadig - den bliver så blot deaktiveret

Og så er problemet jo også løst, ikke :) Hvad der så ligger og roder i registreringsdatabasen kan nok ikke skade. Og hvis han desuden får afinstalleret IE vil en oprydning sikkert fjerne rodet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 16:42

Ja ja - "sælg" du bare en ny browser hvis det "løser" problemet

Kommentar
Fra : kongsted100

Dato : 27-11-08 19:30

Har installeret "IE7PRO" men har stadig problemer, især når jeg er på "Trafikken.dk" går der kuk idet, som der er en der skriver så må der være noget andet galt, men hvad?
Jeg prøver at leve med det et par dage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 19:41

Mon ikke du bare trænger til at få "ryddet op"
Stette midlertidige internetfiler osv.
Evt. rense registrering...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 20:01

som refi - sker det kun sjældent skal browseren tømmes og der skal ryddes op for eks med ccleaner osv - alm vedligeholdelse er bestemt heller ikke af vejen

ellers igen http://support.microsoft.com/kb/926449/da