/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of warcraft
Fra : Brommi
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 26-11-08 08:09

Hej

Jeg er sikkert ikke den enste herinde som er blevet totalt bidt af computerspillet world of warcraft

Vil gerne vide om der er et sted man kan købe WOW merchandise i danmark. gerne og helst online. kom med erfaringer og links.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-08 08:27

Ikke en dansk side, men masser fra udlandet

http://www.google.dk/search?hl=da&q=WOW%2Bmerchandise&meta=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 12:24
Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 26-11-08 18:42

Hvis du bor i nærheden af en E.B. Games eller Gamestop, så har de ofte WoW lir, trøjer, figurer, caps mv.

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 100 point
Dato : 27-11-08 08:09
Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 26-12-08 22:03

For at være ærlig.. så har jeg ikke fået den respons som jeg havde håbet på...

norsted1.... at vise en side med søgeresultater fra google er tæt på værende en fornærmelse... selv min mor kan finde ud af at søge på google... tænk dig om inden du skriver til et spørgsmål.... :S
Hvis man kan finde ud af at bruge kandu.. så kan man også finde ud af at bruge google...

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 26-12-08 22:04

Tak for svaret taunusanden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-08 22:48

Brommi, jeg kan til dels give dig ret

Synd du ikke spurgte din mor om hjælp til dette spørgsmål, da det jo lige så godt kunne være fundet på google