/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Gymnastikprogram
Fra : SKELMOSE
Vist : 4239 gange
100 point
Dato : 25-11-08 21:38

Hvor downloader jeg et audioprogram med gymnastiske øvelser ala' Kaptajn Jespersen men knap så militærisk. Det er til en ældre mand sidst i tresserne. Det skal kunne brændes på en CD da han ikke har en PC eller en DVD afspiller (jeg kunne måske også have brug for det )

Mvh
SKELMOSE

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-11-08 21:48

Prøv www.dr.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-08 21:59

Prøv om du ikke kan finde noget på denne side

http://duda.dk/Grundfag/Idraet/idraet.html

Det lyder ellers som en fin ide

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-08 14:32

Jeg ikke hvor du kan downloade noget i den stil - men du kan låne denne bog med cd på biblioteket,

dit bibliotek kan skaffe den hjem, hvis de ikke har den

Træn dig glad med Ældre Sagen og Lisbet Dahl : motion for alle
tekst, øvelser ...: Karin Schultz og Karen Pedersen, illustrationer: Freddy Milton, redigering: Dorte Schmidt
2002. 41 sider, illustreret + 1 cd
Forlag: Ældre Sagen
Emne: motion ; ældre ; øvelser
Opstilling: 79.5
Cd: Indtaling: Lisbet Dahl
ISBN: 87-89084-49-7

http://integrabib.dk/stevns/vis.php?base=&field1=lfo&term1=Dahl%20Lisbet

Den kan også købes for 100,- hos Ældresagen. De har også en masse gode råd om ældre og motion på deres side
http://www.aeldresagen.dk/Medlemmer/detgoervifordig/sundhed_mad_motion/motion/Sider/Default.aspx

Godkendelse af svar
Fra : SKELMOSE

Dato : 14-12-08 00:13

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-12-08 06:59

Selv tak