/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sæddonor
Fra : Nulle81
Vist : 854 gange
10 point
Dato : 25-11-08 20:41

Jeg er en ung kvinde der brændende ønsker mig et barn. Jeg har ikke mulighed for at gå til en klinik, så der hele skal foregå privat.

men hvordan gør man?

Og hvor finder man en seriøs donor?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-11-08 20:46

Sæt en annonce i Den Blå Avis. Lej en postboks og bed dem der henvender sig om at sende brev med billede til denne postboks. Så har du mulighed for i fred og ro at sortere.
Men har du tænkt på at et barn har krav på en far og en mor.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-11-08 20:53

Ja, der bør ihvertfald være navn på faderen.

De kommende mødre der vil have en anonym klat og de mænd der afleverer anonymt tænker kun på sig selv og ikke på barnet der kan få hele livet ødelagt af ikke at vide hvem faderen er.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-11-08 20:54

Du skriver ikke hvor ung og hvorfor være alene mor??????

dr.dem

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-11-08 20:59

Du fortæller ikke hvorfor ikke du kan have et normalt forhold til en mand. Det ville da være det mest naturlige.
Er du lebber, må du drøfte det med din læge, der findes mange måder at blive undfanget på.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 25-11-08 20:59

Du bevæger dig på dybt vand når du efterlyser en privat donor uden at chance for at vide nogetsomhelst om personens helbredstilstand.

ellers må du gå i byen ved ægløsning og udse dig et fornuftig udseende ungt avlsdyr og så håbe at det giver det ønskede resultat eller se om du får en privat mail på dette forum som du kan tjekke ud før forplantningen, men dette vil næppe være løsningen, da dette forum er befolket med navlebeskuende enfoldigheder...held und viel glück

Ziggy99

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 25-11-08 21:19

I dag ønsker du deg så brændende et barn .Men der kommer også en dag ,vis du får dit ønske opfylt .at dit barn så brændende ønsker at have sin far hos sig ,eller i det minste at kende sin far har du tenkt på det ?

Annuller spørgsmålet
Fra : Nulle81

Dato : 25-11-08 21:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål