/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Strapex maskine og bånd.
Fra : vedikkealt
Vist : 2905 gange
100 point
Dato : 25-11-08 18:08

Jeg vil da lige spørge jer ... i kloge mennesker...

Vi har en sådan på prøve...

...det er den ved tomaterne...

http://www.strapex.com/desktopdefault.aspx/tabid-15/46_read-13/

Findes der andre leverandøre af sådanne produkter...??

Strapex vil og gerne sælge båndet til denne maskine...13 mm. og brudstryke på små 400 kg.

Problemet er bare at vi skal købe 96 kilometer for at få prisen ned under 500 kr. pr. rulle med 2 kilometer.

10 ruller af gangen ville være fint...nogen der ved hvor man køber dem billigst..?

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-11-08 18:35

Så er det som altid ved køb til lager om man vil spare lidt penge på storindkøb og så bagefter se et stort parti ligge 3 år og brænde husleje af.

Vi havde selv en sælger fra Strapex på besøg for 20 år siden, vi så ham aldrig igen da han var noget agressiv og fik igen af samme skuffe

Jeg kender ikke priserne, men vi handler selv emballage + diverse hos CC & Co og Søren Berggren.
http://www.cc-co.dk/
http://www.sbemballage.dk/

Accepteret svar
Fra : Cirkelinedk

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-08 21:07
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-11-08 18:02

# Cirkelinedk

Jeg har via dit link til karmatec været i kontakt med dem, og det viser sig...hvis alt holder.. at de er omkring 100 - 150 kr. billigere med deres (palle)bånd pr. rulle.

Så nu vil de sende...enten en sælger ud til os...eller blot en prøve af båndet.

Og jeg vender tilbage...om i stadig er med på tråden...

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-12-08 09:50

Tak for svaret Cirkelinedk.

Karmatec var over 100 kr. billigere med en rulle pakkebånd på 2 km.

Og så køre pakke båndet fint i vores motoriserede Strapex bånd strammer.

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 07-12-08 10:31

Det var da så lidt, er glad for at det lykkedes for jer

Og tak for point

Hilsen Cirkelinedk