/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
sjove invitationer/ indbydelser
Fra : monti
Vist : 18930 gange
50 point
Dato : 22-03-03 10:50

HJÆÆÆÆLP. vi står og skal holde fætter/kusine fest og mangler i den grad en sjov,plat,anderledes osv. invitation. Er der nogen der overhoved ligger inde med dette, så modtager vi det gerne med et MEGA TAK! Da det er umuligt at finde noget på nettet. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-03-03 11:00

Hej Monti
Her er et godt links
http://www.festsange.dk/
her er alt,lige fra sange til indbydelser
Mvh og god fest
Brian

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 22-03-03 21:30

Hej "monti"
Jeg har et par stykker her på pc'eren, jeg kan sende til din e-mail hvis du er interesseret.

Hilsen
Anders

Kommentar
Fra : huidi

Dato : 26-05-03 13:48

Jeg skal holde studenterfest for min søn, men mangler en smart invitation.

Kommentar
Fra : umulius

Dato : 24-06-03 13:46

hej brian
det var et godt link.
tak
Umulius

Kommentar
Fra : Matteo

Dato : 02-07-03 20:45

Jeg søger en sjov invitation til min søns fødselsdag. Den skal hænges op i børnehaven og det må gerne være noget med evt. Byggemand Bob el andet.

Kommentar
Fra : nillepigen1

Dato : 18-10-03 01:28

Hej Brian

Det er bare et super link, du har skrevet her.
Det kan godt være lidt svært at finde på noget selv, når det skal gå lidt hurtigt.
MVH
Pernille

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-03 09:23

Hejsa Monty

Nu er dit spørgsmål ved at være gammel
så vil du ikke være sød at lukke den,det gør du ved at finde den kommentar der hjalp dig,ovenover denne står der accepter som svar,den klikker du bare på og dit spørgsmål lukkes
mvh Brian

Kommentar
Fra : bonicka

Dato : 01-09-04 11:12

HJÆLP........!!!
Mangler en fed invitation til min 18 års fødselsdag, er der nogen der ligger inde med en??? Den må gerne være sjov/anderledes. Please skriv til Janziii@yahoo.Dk
Kram