/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picasa Webalbum
Fra : kidder
Vist : 715 gange
10 point
Dato : 23-11-08 22:21

Hejsa igen kandu`er
Ja så er hende frk Kidder på banene igen
Har leget lidt med Picasa Webalbum,har rodet som en besat efter et sted man evt kunne skifte
skins/tema /Layout
Kan man det eller er det mig der der ser rigtig "at det kan man ikke"?

Knuz Frk Kidder

Accepteret svar
Fra : xaque

Modtaget 20 point
Dato : 23-11-08 22:28

Hejsa har aldrig selv prøvet Picasa Webalbum
men jo du kan godt skifte template ifølge dette link der kan du finde 19 gratis templates men hvordan du bruger dem har jeg ikke sat mig ind i :)
http://www.paulvanroekel.nl/picasa/

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 23-11-08 22:30

Google Picasa is more than just a simple photo editing and management software. You can edit the pictures and create collages out of them. Its very easy and elegant solution for all your photo editing needs. One of the less-known feature of Picasa is Photo Albums.

To create a Photo album in Picasa, select the photos and put them in the Picasa tray by clicking the Hold button. Next goto Album - Export as HTML page. Select the picture size, web album template and click export. That’s it.

While Picasa comes with an impressive array of templates, you can download additional templates from paulvanroekel.nl The above picture gallery was created using the awesome LightBox Picasa template available here.

These templates are available as zip files - extract the content to the directory \Program Files\Picasa 2\web\templates\ in separate folders.

Godkendelse af svar
Fra : kidder

Dato : 23-11-08 22:40

Tak for svaret xaque.
Det vil jeg se på så må jeg se om jeg kan finde ud af og tilføje templates
Kidder