/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hurtigere Torrent Download?
Fra : Sygate
Vist : 2234 gange
200 point
Dato : 23-11-08 22:15

Jeg skal til at hente en masse Linux distroer og andet via Torrents.
kan jeg ikke tweake det på en eller anden måde så det går så hurtigt som det kan?
Ved godt der skal sorteres efter Seeders osv, men hvad kan jeg eller gøre?

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 23-11-08 22:20

Du kan åbne den port i din router som dit torrent program bruger og stille den til din interne IP så skulle du kunne modtage hurtigere

hvad for et torrent program bruger du?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 23-11-08 22:33

Jeg bruger Utorrent.
Hvordan gør jeg det du forslår?

Accepteret svar
Fra : xaque

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-08 22:36

Du logger på din router man plejer bare at skulle indskrive routerens ip i addresse linjien på sin browser der inde kan du inde skrive en port der skal åbnes og en ip som trafikken fra den port skal sendes til
men hvis du er usikker skal du nok have fat i din manual på din router
i bitcoment (torrent program) kan du selv vælge din port
ved ikke hvordan utorrent virker

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-11-08 00:56

Sørg for at download de torrents som har flest seeders (SE).

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 24-11-08 09:31

Tak for svaret xaque.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 24-11-08 12:18

Azureus Bittyrant er den absolut hurtigste torrent klient. Det vigtige her er at du seeder lige så meget som du downloader. Gør du det er den 50% hurtigere end alle andre. Et fif er at downloade noget porno, det er der altid meget aftræk på. Så har du lynhurtigt en god up/download ratio. Desuden kan det betale sig at holde sig til tidspunkter hvor de arbejder i USA. Dvs. eftermiddag/aften.