/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fil extensions i Vista
Fra : Mylleerh
Vist : 385 gange
55 point
Dato : 23-11-08 11:50

Er der nogen som ved hvordan man slår file extensions (eks. ".doc" el. ".mp3" osv.) til i windows vista således at man kan se hvilken type fil man har med at gøre i en filoversigt uden nødvendigvis at skulle højreklikke og gå ind i egenskaber.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 37 point
Dato : 23-11-08 12:21

Kontrolpanel -> Mappe indstillinger -> Fanen "Vis" -> Vis skjulte filer og mapper

eller

Tryk på "computer", tryk på [alt] vælg "funktioner", "mappeindstillinger",
vælge fanebladet "vis" og sæt mærke i "vis skjulte mapper og filer".

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-08 12:29

Mappe indstillinger er rigtig, men er det ikke Skjul filtypenavne for kendte filtyper, at der skal fjernes markering ved

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-08 12:39

Jo da

Godkendelse af svar
Fra : Mylleerh

Dato : 23-11-08 13:03

jeg tænkte også at det var det du mente, men det vigtigste var da at du fik ledt mig på sporet så regnede jeg resten ud da jeg var inde under mappeindstillingerne.

Tak for hurtigt svar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-08 14:18

Velbekommen, godt du kan kig dine filer.

Ja det kan jo smutte, jeg har vel ikke været rigtigt vågen endnu

mvh klaudi