/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE
Fra : mazda929
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 23-11-08 00:16

Hej
Hvordan slipper jeg af med Internet Exploreren, da jeg har installeret FireFox og er tilfreds med den, den er bedre og meget hurtigere, men det ser ud som om at den går i konflikt med IE.
Mvh. Dingo

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 23-11-08 01:44

Internet Explorer er en intregreret del af Windows, den kan du ikke bare slette, men du kan gå til Kontrolpanel og åbne Tilføj og fjern progammer, i venstre side kan du klikke på Tilføj/fjern Windows komponenter, der kan du fjerne markering ud for Internet Explorer, det fjerner ikke progammet, men gør at den ikke kan bruges altså deaktivere den, Firefox konfikter ikke med Internet Explorer, der må være noget andet galt

Godkendelse af svar
Fra : mazda929

Dato : 23-11-08 02:46

Tak for svaret o.v.n..
Det virker.
Med hensyn til den konflikt de to i mellem har du sikkert ret, det må være noget andet
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-08 02:53

Selv tak, godt du fik løst problemet