/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Windows ME og _RESTORE dir
Fra : Frehr
Vist : 549 gange
20 point
Dato : 04-03-01 09:57

Kører Windows ME og har et directory der hedder _RESTORE. Det fylder efterhånden 500 Mb. Hvem laver det Mcaffe eller Windows - eller en HELT tredie????

Kommentar
Fra : Frehr

Dato : 04-03-01 09:58

ooops - posted i den forkerte spand - beklager

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 04-03-01 11:05

Det må være windows, specielt hvis din windows me er en opdatering af win98 eller 95.

>>Gandalf

Accepteret svar
Fra : Luctatic

Modtaget 20 point
Dato : 05-03-01 14:12

Det er Windows M.E. der har lavet biblioteket. Det bliver brugt til den efterhånden ret udskældte System Restore hvor du kan skrue tiden tilbage til hvordan dit system så ud for 1 dag, 1 uge eller lignende siden. Der er en måde at slette det på. Du skal gå ind i registrerings editoren (skriv regedit i kør...) og så finde følgende nøgle:

HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Services/VxD

Helt nede i bunden finder du nu en nøgle der hedder VxDMon, og den skal du slette, sådan at windows M.E. ikke starter System Restore næste gang du starter din computer.

Nu skal du højreklikke på Denne Computer, vælge egenskaber og vælge fanebladet ydeevne. Her vælger du Filsystem og fanefanebladet fejlfinding. Nu markerer du Deaktiver System Restore og efter en genstart kan du slette alle dine _restore mapper på dine harddiske.

Peter Olsen

Kommentar
Fra : bogorm

Dato : 07-06-03 23:41

og hvordan sletter man så alle sine _restore mapper?