/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mistet mappe
Fra : oleho
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 22-11-08 15:53

kører med windows xp prof
har mistet en mappe som ligger/har ligget i exel
kan jeg få fat i mappen igen
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-08 16:00

Hvad mener du med at du har mistet den. Er du kommet til at slette den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-08 16:11

Hvis du har Vista.
Start > hjlæp og support > "søg efter dine filer og mapper"
Så er det muligt sen har forlagt sig.

Kan du ikke huske mappe navnet så skriv et filnavn som var i mappen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-08 16:13

Øh sorry.............................. nu så jeg at du har XP

start > søg > "søg efter dine filer og mapper"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-08 16:16

Hvis du har slettet den ved en fejltagelse - ligger den i papirkurven...

Hvis du også har tømt papirkurven (2 fejltagelser) - er den væk

Hvis du ydermere har arbejdet med maskinen efter den tid - ja så er der næppe mulighed for at genskabe den....

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-11-08 16:17

Hvis du med mistet mener slettet er der en mulighed i Recuva ...

http://www.recuva.com/

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 22-11-08 16:17

jeg mner ikke at have slettet den
den ligger feks ikke i papirkurven
når jeg går ind på excel og beder om et dokument, kommer et vindue frem der siger at den ikke kanfinde det
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-08 16:19

Prøv at søg på filen direkte med ...............start > søg > søg på filnavnet

Den mappe kan ligge og gemme sig og det kan Excel ikke finde ud af.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 22-11-08 18:31

prøv at åben Excel og under filtype vælg alle file

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-08 18:37

Citat
har mistet en mappe som ligger/har ligget i exel

Citat
når jeg går ind på excel og beder om et dokument

Du skal jo lige fortælle den mappenavnet først... Ellers ved den da ikke hvor den skal lede

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 23-11-08 12:50

Tak for svaret refi.
jeg anser mappen for tabt
har prøvet alle muligheder uden resultat
mvh
oleho