/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Video i Power Point
Fra : klanger
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 21-11-08 15:57

Er ved, at lave et dias, hvorpå jeg indsætter en videosekvens.

Når jeg kører dias "showet" på min computer virker og vises filmen fint.

Men når den så skal vises på en anden computer, vises videoen ikke.

Min første tanke er, at Power Point "bare" henter videoen på min harddisk, hvor filen selvfølgelig ligger, men den skulle jo gerne kunne vises på andre computere også.

Nogen der har "de vise sten"...?

På forhånd tak!

ps- Videoen ligger i WMA format

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-11-08 15:59

Du skal gemme det som Powerpoint show (pps) og ikke som Powerpoint præsentation (ppt), så tager den en kopi af filmen med

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-11-08 16:11

Kommer lige tilbage når det er afprøvet på en anden computer...

Jeg har kun den samme...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-11-08 16:48

gem det som pps, flyt derefter filmen på din computer over i en anden mappe og kør sowet, hvis det virker er det løst

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-11-08 18:21

Og det gjorde det desværre ikke...!

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 25-11-08 16:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har derefter selv fundet løsningen.

Filerne skal pakkes i menuen: Filer > Pak til CD/Mapper, så får Power Point alt med, og helt uafhængig af hvilken computer filen er lavet på...kan den nu også vises på alle andre computere!