/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bedste bærbar PC til maks 4500
Fra : Tobster
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 21-11-08 14:41

en skal bruges til musik, film og word og internet.

Lyder denne helt dum?
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=161352
Gør det noget at den er bygget på Centrino?

Eller er der andre forslag I synes er bedre?

Jeg ønsker gerne:
- core 2 duo
- min 2 gn ram
- vista
- gerne 2 ghz
- min 200 gb hd

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-08 15:26

til det den skal bruges til, ser den fin ud, og prisen er også ok, og lidt spilværk skulle den nok også være i stand til at trække, hvis man holder sig til de lidt ældre.

Centrino er bare et "salgs trick" som intel påstår at maskiner det bruger centrino yder bedre og kører længere på batteriet, og det skal vel nok passe.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=447668&Specs=true

Lidt mere cpu, lidt mere harddisk, en smule mindre ram, men det kan man jo smide is senere selv til billige penge.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-11-08 15:26

Hvad med denne:

Zepto Titan B15
Intel Core Duo 1,86 GHz
2GB DDR2 PC5300 RAM
250 GB SATA 5400 RPM Harddisk
15.4" WXGA skærm 1280x800
SiS Mirage 3+ 256MB (Delt grafikkort)
Combo DVD-RW/CD-RW Brænder
Trådløst netkort
Windows Vista Home Basi

4499 i Sonofon butikken

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-11-08 15:29

PS Sonfon har som noget nyt lanceret en PC Pakke.

Det betyder, at hvis du køber den sammen med mobilt bredbånd får du maskinen billigere.

Du køber den f.eks sammen med Mobilt bredbånd til 199,- pr. måned

Så betaler du i butikken KUN 1999 for maskinen og i de næste 6 måneder betaler du sammen med dit mobile bredbånd et afdrag på 300 kroner på PC'en

Du skal op med færre penge her g nu, og totalt sparer du 700 kroner på maskinen

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 21-11-08 20:29

bruuno117 -> Den FSC ser faktisk rigtig fin ud... Men tror faktisk også gerne jeg vil have webcam i....

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 21-11-08 20:29

Kortoververden _> jeg vil da lige tjekke sonofon

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 23-11-08 16:13

Er det helt skidt at den ikke er på min 2 ghz når den skal køre vist?
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=448084&searchArea=&Soegeord=

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 23-11-08 21:06

Tak for svaret bruuno117.

Denne blev valgt pga webcam og ram:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=448085&searchArea=&Soegeord=