/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmindstilling
Fra : sredna2210
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 21-03-03 20:08

Er det evt. muligt at få et program eller noget andet der kan indstille ens skærmstørrelse så dan passer hele vejen rundt?
Jeg har sommetider problemer med at skærmen er helt skæv og underlig (efter format c:) ...har GeForce ti4200

Hilsen
Anders

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-03-03 20:11

prøv at indstallere bundkort driver der er på den cd der fuldte med pc.bundkortet.
hvis det er amd kunne det være via 4 i 1 driver - eller se efter driver på dit
bundkorts hjemmeside.

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 21-03-03 20:55

Har gjordt...det er celeron
det er nu heller ikke verdens undergang, det ville bare være fedt hvis man kunne...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 23:00

hej Anders

Hvilken skærm har du..? jeg har nemlig samme problem med en AOC 9glr 19" og der fik jeg at vide at det kunne rettes med skærmdriveren men det hjalp ikke
og det er P**** irriterende med skæve kanter selv om jeg godt nok ike lægger så meget mærke til det mere kunne det da være rart om man kunne få noget til der virker..!

jeg kører nemlig også med et GeForce 4 ti4200 bare med asus bundkort.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 21-03-03 23:34

Hej...jeg har en targa 17", men det er jo sådan oget "plug and play"-halløjsa så der er jo ikke nogen skærmdriver med...
måske skulle der på skærmen være den funktion vi leder efter, men den er i hvert fald ikke på min.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 23:37

kan du ikke indstille på selve skærmen..? det skulle du gerne kunne.

nej der er ikke driver med men kan du ikke hente en på targa's hjemmeside..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 21-03-03 23:59

NNååhhh...ups! Der gjorde jeg mig vidst ikke tydelig nok. Jeg mente såmend bare at der måske på ekstrem dyre og gode skærme ville være en funktion der automatisk kunne indstille skærmbilledet så det passede...
Angående drivere til skærmen kan jeg dog ikke helt forstå hvordan det skal kunne virke....men jeg venter lige til imorgen med at lege videre med det...

Anders

Kommentar
Fra : keniel

Dato : 21-04-03 11:56

Min skærm er begyndt at blinke når jeg scroller eller skriver i e
ks. word. Har nogen en forklaring, og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe problemet.
keniel

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-04-03 13:25

hej !
der er nogle der siger det kan være speware(spion-filer fra internettet)
http://lavasoft.element5.com/purchase/
det er programmet adware
ellers som en sidste udvej boot fra cdrom med windows xp/win2000 - vælg ny indstallation og repair(anden tilbud om repair)
me/win98 indstaller oneni (sletter ikke noget)
for en sikkerheds skyld da først backup ag vigtige ting