/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Dial-up mangler ???
Fra : Strandkro
Vist : 589 gange
85 point
Dato : 21-11-08 00:08

Hej
Der er følgende fejlmeddelelse:
Operativ systemet raporterer at der for tiden hverken er en dial-up - eller en netværks forbindelse til rådighed på denne computer. Normalt burde en eksisterende netværks forbindelse stadig virke !
Ønsker du at sinkronisere med de nuværende indstillinger ?

Selvom jeg svarede ja !
så en time efter komme fejlmeddelelsen igen !!
Hvad kan jeg gøre for at blive fri for dette !

På min anden PC får jeg følgende fejl meddelelse:
nView Desktop Manager har registreret at programmet status client ikke reagerer når et passivt program styres af nView. Desktop manager - softwarwe kanandre programmer også blive passive.

Vil du deaktivere nView Desktop Manager for dette program ? (jeg spiller musik på Real Player)
Uanset hvad jeg svarer så komme fejlmeddelelsen igen -

(Så sker det på et tidspunkt at programmet fryser/svarer ikke)

Ved genstart virker programmet igen et par timer - men så komme fejlmeddelelsen igen og programmet fryser igen.

Hvad kan der gøres ?
Jeg har ingen virus
Bruger TDC virus scanner pakken !

Mvh
Strandkro

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 85 point
Dato : 21-11-08 11:35

prøv at gå i fejlsikret tilstand og vælg sidst kendte konfiguration hvor systemet virkede i første omgang og husk så at opdatere fra ms - og kør vedligeholdelse

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 25-11-08 21:55

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-08 00:55

jeg tror du har accepteret uden at få svar desværre