/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Genuds.tv2 nyheder i aftes
Fra : hyggemor
Vist : 959 gange
500 point
Dato : 20-11-08 21:19

Hey alle

Gik glip af et indlæg i tv2 nyhederne her i aftes kl. 19.30 (20.11.2008).

Bliver udsendelsen vist igen?

Kan ikke bruge sputnik, da jeg skal optage udsendelsen. Faktisk er det kun de sidste 10 min. af udsendelsen jeg efterlyser.

Nogle der kan hjælpe?

Smider gerne yderligere point afsted til den, der kan løse mit problem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-08 21:25

Kl. 19:30 blev der sendt et regionalprogram.

Hvilken landsdel søger du ??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-11-08 21:26
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-08 21:32
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-08 21:40

Kl. 19:30 er det et regionalprogram.

For København er det TV2/Lorry og det bliver vist dagen efter kl. 12:10

Du kan her finde regionerne

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?forside

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 22:01

Det er København - Vestegnen

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 22:07

Har lige fundet ud af, at det var Godaften Danmark

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-08 22:15

Det er kl. 18:25 og det bliver ikke genudsendt

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 22:30

Det gør mig sgu ked af det ans. Er der nogle der har erfaring med TV2 og besvarelse af e-mails?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 22:45

Masser af erfaring med TV2

Masser af erfaring med Emails

De to ting i kombination skal du nok spørge TV2 om

De plejer at være flinke til at svare....

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 22:47

weeii jeg har fundet klippet på Sputnik og kan afspille dette via Windows Media Player. Kan man downloade klippet? og hvordan?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-08 23:05

Citat
Kan ikke bruge sputnik, da jeg skal optage udsendelsen.

Citat
weeii jeg har fundet klippet på Sputnik og kan afspille dette via Windows Media Player. Kan man downloade klippet? og hvordan?

Det kan du ikke, men måske der er en "smart" bruger der kan.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 23:10

he he ans. Troede at jeg skulle betale for at kunne se klippet via sputnik, derfor mit første udsagn om sputnik.....

Tror at jeg må spørge tv2 hva' det koster at få det lille klip på 2 min. overført til mig...

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 23:11

Ellere rettere 30 sek.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-08 23:11

Ellers bliver Godaften Danmark genudsendt i morgen tidlig kl 04.30 og der kan du optage det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-08 23:19

Du kan også se Go aften Danmark på:
TV 2 Zulu | fredag d. 21.11 kl. 13:45 - 14:15

Så der er flere muligheder for at optage det fra idag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-08 23:19

bentjuul

Det har du da ret i. Om 5 timer bliver det genudsendt.

hyggemor

Så skal du lige sætte timeren så du kan få udsendelsen optaget.

Det har ikke tidligere været muligt at købe "klip" fra udsendelser, medmindre du selv har deltaget.

godt

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 23:27

Jamen det er vores kære barn der deltager i klippet på rulletrappen .... Det er derfor det er så vigtigt for mig, at blive indehaver af klippet.

bentjuul: du har igen gjort det. Takker. Stormer ind til dvd'en og sætter den på timer.

ans: takker for din tid og tålmodighed.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-08 23:38

Tak selv hyggemor - så så jeg jeres kære barn på rulletrappen for jeg så udsendelsen.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 20-11-08 23:55

- kæmper i øjeblikket med vores dvd. Bruger den næsten aldrig. Så er igang med opsætning af dato og tid ...

Og at læse brugevejledningen er skod, når man er træt. Hva' gør man ikke for at gemme nogle memories om de kære børn

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-08 00:15

Nu optager jeg det også - så kan vi vende tilbage til, om jeg skal sende dig en DVD med udsendelsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-08 09:43

hyggemor

Fik du så optaget Go' aften Danmark

Da dit barn er med på rulletrappen, så har du mulighed for at købe det klip, men det koster

Hvis det ikke lykkedes for dig, kan du jo krydse fingre for at bentjuul fik det optaget.

Men hvis du kan tage TV2 Zulu, så har du jo stadig muligheden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-08 11:04

Jeg har det liggende på HD-optager og kan lave en dvd hvis du ikke selv har fået det optaget.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-08 11:08

Hold da helt op - sådan en hjælpsomhed Bent - hvor er det dejligt at opleve!

Spændende om dvd'en kom til at fungere, for hvor kan de dog drille, sådan nogle 'tekniske vidundere'

God weekend til Jer alle.
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 21-11-08 17:04

Nå så er jeg hjemkommet fra job og skal holde weekend.

Det lykkedes mig, at sætte dvd'en til at optage begge programmer og har så lige tjekket skiven.

Øv øv. Der er intet optaget . Dvd'en er blank...

Så jeg vil meget gerne tage imod dit fantastiske tilbud bentjuul. Det er så super, at du virkelig og har optaget programmet - blot for min skyld

Jeg bukker og takker på forhånd. Tror at knægten også bliver glad for, at få dette minde.

De bedste hilsner herfra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 17:46

Er der nu en "billig" optager til salg

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 21-11-08 21:10

refi - jeg forstår det ganske enkelt ikke ... Jeg har gjort alt det som vejlledningen eller rettere vildledningen har skrevet.

Der var sågar et ur i display, hvilket henviser at timeren er sat til.

Øv, men nu har vi så fået konstateret, at timer ikke virker. Eller måske det bare er en fejl 40

Vi bruger den ikke så tit. Den er kun indkøbt til at overspille vores gamle familievideoer (VHS) til dvd. Og manuel optag virker da heldigvis.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-08 00:58

Jeg er også lige kommet hjem fra familiebesøg, dejlig aften. Så jeg laver den imorgen og så skal jeg såmænd bare vide hvor jeg skal sende den til. Du kan skrive til mig via et privat indlæg.

Hvis du ikke ved hvordan, så klik på min profil og øverst - kan du skrive til mig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-08 13:14

så ligger dvd'en klar til afsending..........

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-11-08 23:57

Tja, familie og vennerne skal jo plejes og jeg er først lige kommet hjem fra en dejlig og hyggelig fødselsdag hos et vennepar.

bentjuul, jeg har sendt dig et privat indlæg - og jeg glæder mig bare så meget. Jeg føler mig helt som et lille barn, der ikke kan vente til juleaften

Tusind tak og de bedste hilsner herfra.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 23-11-08 14:28

Brevet er på vej - om Post Danmark vil så skulle det være fremme mandag. Så må vi så håbe at dvd'en kan afspilles hos dig

God fornøjelse

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-11-08 15:00

Årh hvor er det dejligt at se sådan en tråd her

- sk*** godt Bent

Vh Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 24-11-08 19:17

Dvd'en er modtaget og med flot flot "cover" og den er allerede blevet vist til hele familien herhjemme.

Det er udover alt forventning. Sikke et stort stykke arbejde du har lavet bentjuul

Dit arbejde og store hjælpsomhed er ganske enkelt på et så højt niveau, at jeg ikke kan finde nok ord for det, derfor kan jeg kun sige TUSIND TAK

Mange tusind hilsner
hyggemor

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 24-11-08 19:22

ellers kunne et program som Camtasia Studio og andet optage fra sputnik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-08 19:27

Tak selv hyggemor, rart at dvd'en kom frem i god behold. Og tusind tak for dine pæne ord.