/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
ZONE-ALARM afinstallering
Fra : Otnob
Vist : 830 gange
500 point
Dato : 20-11-08 16:17

TrueVector Internet Monitor was not uninstalled.

The uninstaller was not able to stop the True
Vector software services. This will happen if
other software is using the True Vector engine.

To uninstall Zone-Alarm make sure all other
True Vector based programs have been closed.

Ovenstående besked får jeg når jeg forsøger at afinstallere Zone-Alarm Pro som jeg var lidt for hurtig til at installere og som giver mange problemer, som jegh ikke har været ude for med den almindelige Zone-Alarm som jeg faktisk var udmærket tilfreds med.

Har naturligvis prøvet systemgendannelse men det er ikke muligt.

Så hvad gør jeg med The True Vector engine, har aldrig hørt om den før og hvilke programmer der bruger den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 16:32

MANGE har tilsvarende problemer....

Du kan prøve

http://www.revouninstaller.com/

Men du bliver nok nødt til at installere ZA igen så den kan få det hele med....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-11-08 19:22

Husk at afbryde programmet først.

Højreklik på ikonet i proceslinien.....Shutdown.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-08 20:02

Og mens du gør det så hiv netledningen ud af din PC.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-08 20:10

Citat
hiv netledningen ud af din PC

Ja så sker der da ikke noget uventet, når nu pc er slukket!

Nååh det var måske internetledningen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 20-11-08 20:19

Operationen lykkedes, men patienten døde, idet REFI , dit anbefalede program fjernede programmet, men bagefter kunne jeg ikke komme på nettet.
Men jeg var heldig at kunne udføre en systemgendannelse og så er jeg der hvor jeg var før med en maskine der halter.

Det var rart om det kunne oplyses hvad TrueVector Internet Monitor som åbenbart har en stor betydning for mit problem.

Jeg skal lige gøre opmærksom på at selv om jeg har programmet Zone-Alarm inde igen er jeg ikke i stand til at få det startet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 20-11-08 20:38

Den hedder vsmon.exe - du kan jo se om du kan finde den....

http://www.auditmypc.com/process/vsmon.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 20:39

Citat
Operationen lykkedes, men patienten døde

Det kan være maskinen IKKE skal på nettet

Så er patienten ikke død - blot lidt handikappet

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 20-11-08 21:08

REFI du er altid fyldt med god humor og heldigvis også med god hjælp

Takker for din henvisning som gjorde det muligt at få ZONE-historien fjernet korrekt.

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 20-11-08 21:09

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 21:12

Selv tak....

Herligt det lykkedes med lodder og trisser og godt humør....

Det er desværre ikke altid "folk" kan tåle det