/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
manglende puds
Fra : preb1944
Vist : 702 gange
100 point
Dato : 20-11-08 09:31

hej.Jeg har en stikkontakt,hvor der er forsvundet en del puds bag,sådan at stikkontakten
ikke kan sættes fast mere.Hvad vil være bedst at komme i. cement,polyflylla eller silicone for at holde kontakten fast.-eller noget helt andet.
hilsen Preben

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-11-08 09:40

byggeskum i afpasset mængde, det brugesw i stor udstrækning af el installatøre, i stedet for søm/skruer indtil de støbes/pudses fast.

per

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-08 12:54

Cement er det bedste til at gøre en dåse til stikkontakt fast med, for der er vel en dåse bag din kontakt, en stikkontagt er udsat for både hår tryk og ryk når den bruges, så derfor skal dåsen være sat fast i noget der bliver hårt, bla. cement

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-11-08 14:16

Fliselim er temmeligt godt

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 20-11-08 21:56

Citat
byggeskum i afpasset mængde, det brugesw i stor udstrækning af el installatøre, i stedet for søm/skruer indtil de støbes/pudses fast.

Jeg håber da bare det var en joke

MVH
Michael holm
Aut. el-installatør

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 21-11-08 11:05

Tak for svaret Hejdu58.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-11-08 17:37

Selv tak