/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
3usb modem
Fra : storebror30
Vist : 1938 gange
500 point
Dato : 20-11-08 00:01

Hej
har købt et 3 usb modem, og bruger det på windows vista, problemet nu er at det ikke virker mere
når jeg prøver at starte programmet kommer windows og siger: " 3connect er holdt op med at fungere. Et program var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt windows lukker programmet og giver dig besked hvis der findes en løsning" også sker der ikke mere. Jeg har så prøvet modemet i en anden bærebar og der virker det fint og uden problemer, og det har jo også virket på denne. håber der er nogle der ved noget om det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-08 01:56

Jeg ved ikke ret meget om Vista og næsten ingenting om mobil modem, men jeg har flere gange været ude for at Defender spærrer for et program, prøv at luk Defender og prøv så om du kan få modemet til at virke, kun et forslag aner ikke om det løser problemet

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 500 point
Dato : 20-11-08 07:28

det er fordi din comp. har opdateret automatisk, og derved har den installeret en ny udgave af et program, kan ikke huske hvad det hedder men det er en version 9 hvorunder 3" ikke kan køre, men ring til 3" de kan vejlede dig, jag har haft samme problem.

hvis du går ind under Netværk derefter Netværks og delingscenter og derefter administrer netværksforbindelser og dobbeltklik på Huawai så kan du starte den.

per

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 20-11-08 17:38

Der kom en opdatering til 3 Connect i går. Har du fået den?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-11-08 19:54

Eller prøv med en systemgendannelse, så kan du om ikke andet se om det er opdateringen der har drillet

Godkendelse af svar
Fra : storebror30

Dato : 21-11-08 21:52

Tak for svaret bibsamie. jeg gjorde som du sage jeg ringet men de ved ikke så meget der inde men fandu så ud af at jeg skulle opdatere min flash og der efter gå ind og opdatere 3 og køre den som admin

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-11-08 06:23

storebror30

takker, håber du kunne komme ind.

mvh
per